Tuesday, March 22, 2011

Wajah rahsia hati.. lalalalala!

Aduyai! bab nak buh tajuk memang paling aku lemah. Kerah otak ni dok pikiaq tapi akhirnya tajuk diatas yang muncul. Semalam Wajah Kesayangan Hamba. Dan harini Wajah Rahsia Hati. plak. Hok hok hok. Layannnn je lohhh!

Sebenarnya segan la nak tunjuk. Kang ada orang kata saja nak tayang ehem ehem plak. Disebabkan ada yang mahu tengok. Aku penuhi permintaan kalian. huhuhu!

Aii tayang juga lah. Kali ini je ok. Buleh? Heee!

Ai terasa kecik disisi dia. muehehhehe!Biar semua orang tahu yang pakcik ni tunang aku.
Bukan apa kalau jumpa pakcik ni dimana-mana sila roger-roger ek.
Hahhahha! Sempat kan.. =P

Abes la awk yang. Saya dah jaja awak kat cni. kekekkeke!

Rasa nya gamba ni paling kelakooo. Tau sebab apa??
Nampak sangat kiteorang kekok dan kaku bila disuruh posing gayak gini.
keh keh keh!
Ok dah buh dah. takmo mintak lagi tau. lalalalla~


15 comments:

Puan Capa said...

sepadan!

Nem0 o0h Nem0 said...

comel gmbr last tu..

tahniah babe. =)

eqbalzack said...

tahniah wawa!
wawa, nnt bg notis kat abg eq tau bila kenduri besar tu...nak kad/htr je kat FB. hehe
nak ambil cuti ni..

~abg eq~

Liza said...

sgt2 comel!..hiksss...mmg sepadan...

Wawa_Nadwa said...

pn capa :

maceh!

Wawa_Nadwa said...

Nem0 o0h Nem0 :

gmbo last?
hehhe.
kelako la!

Wawa_Nadwa said...

eqbalzack :

insyaAllah.
wawa akk bgtau cepat2 supaya abg eq dapat dtg.
heee!

Wawa_Nadwa said...

Liza :

tenkiuuuuuuu~~

atty's said...

gambar yg last tu comel..

♥ QaseH ♥ said...

hah baru dpt tgok....emcem per..sepadan ngan wa taw,,,,doakan kekal hingga ujung nyawa,,,,dear

Wawa_Nadwa said...

atty's :

oh! maceh kty!

Wawa_Nadwa said...

♥ QaseH ♥ :

amin.
tQ my dear!
=)

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

dua2 suwittt =)

Wawa_Nadwa said...

SyAfaWaNi ♥‿♥ :

tenkiuu my dear!

~~nAzIrAh aShAr~~ said...

suke pict last skaly..t kawen jmpot kte taw!!hek3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998