Monday, March 21, 2011

Wajah kesayangan hamba..

Haaa.. kali ini aku tempek semua gambar yang aku ada. Tak banyak sangat lohhh. Sowieeeee!! Masih tunggu gambar dari photographer. Takpa takpa nak hasil yang memuaskan kena banyak bersabar. Heeeeeee!!

Marilah lihat wajah-wajah kesayangan hamba di hari yang berbahagia itew!

Ni je yang adoo, kebanyakkan mereka semua sudah balik, ada urusan yang tidak dapat dielakkan. Apa-apa pun jutaan terima kasih diucapkan kepada semua sanak saudara yang datang memeriahkan majlis yer. muah muahh!

Gewram ngan dak tecik ni yang konon takmo bergambar sebab tu buat muka gitu. MakLong Wawa dia kuor je bilik kemain sangat dia posing sakan. Cissss! Nasib comey.. ^_^
H I T A M = warna untuk keluarga. Sampai dorang kata macam bergabung je pakai hitam. Hak hak hak!

Aku pilih hitam untuk mereka sebab aku tau dorang mesti ada baju kaler tu punya. Kang pilih pink kan kelakoo tu. =P
Orang K U A T ku.
Alolololololooohh!
Sangat comey dak tecik ni tenyummm!
bersama papa beliau!
bersama mama beliau!
Dak tecik yang takmo kat orang.
Ini la dia. Hik hik hik!
Tak sempat jumpa, tau tau dah balik je.
Ish sentap! Semua balik awal. heeeeeee!!
Haaaa.. ada pun gambar MAK kat sebelah.
Kemain susah nak amek gambar mak. He he he!
Kat belakang tu macik sebelah umah kutt!
Tuuu diaaa.. Sempat lagi!
Pastu sempat yang lain lari masuk gak!Keluarga belah lelaki.
Kesayangan kuuu!
Alamak mata terpejam plak.. huuuuuu!
Sangat susah nak amek gambar satu keluarga ye.
Kira ni nasib baik lah!
Adik adik ku yang suka buat memek muka yang mintak penampoo sedasss!
hiks!
Sayang mereka sangat sangat!
Kerusi yang kami duduk tu sangat kecik.
Terpaksa muatkan juga, tu aku macam terkepit je.
wuwuwuwuw~!
Ok smileeee bebehh!
Senyum nampak gigi. pehlishh mama!
Ada orang tuh tak ikut tema. Hyepppp!
Lihatlah la daku puas puas!
Seyes! Penat senyum ok.
Lenguh tulang pipi.
hi hi hi!
Ewah ewahh!
Sempat!
Nyawa ku!
Sayang.Cinta. Mereka sangatsangat!
Takleh nak taip aapa sebab mata dah bergenang air mata.
Wuwuwuuwuwu!
Sensetip nak tulih tentang mereka.
T_T
Pengantin lama. Along & Kak Long..
Nak gak! hahha!
"b.. napa dulu kita takde eyh..??"
alolololooh! hiks!
Belakang tuh anak didik otomen taro!
Haiyakkkk!

Depan baju belang tuh.
Dia la Ben 10.
Tgk jam la weyhhh! Haha.

Baju hitam tuh.
Hurmm pengganti vokalis kumpulan Radja.
hik hik hik!
OK sekian.

Nanti aku update gambar bersama incik tunang k.
Huii tertiba berdebar.
Hahhaha!

2 comments:

Puan Capa said...

meriah nya!siap ada tema!best2!

mEiZ SHA said...

hhehehe
lawa2 sumer..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998