Thursday, March 3, 2011

Sesi berendam @ Janda Baik

Fening kefala nak buh title untuk entry ni. Nak kata mandi manda takde la mandi sangat pun. Basah bahagian bawah je, hanya rendam pungkuQ je. Bahagian atas basah sikit tu pun sebab Syauqina basahkan. Dah pandai yer simbah simbah orang.. Heeee! Salahkan budak kecik plakk. ihihihiihih!

Masa cuti maulidur rasul yang lepas. Join budak-budak space (opis lain) pergi berkelah kat Janda Baik. Nak kata best? Biasa-biasa je sebab?? SATU, tak dapat mandi dengan puasnya sebab cetek dan banyak batu. DUA sebab sejukkkkkk giler babeng airnya. Huii Ketaq satu badan oii. =)

Tempat OK. Bersih. Surau disediakan. Tandas disediakan. dan tidak ramai orang.
Disebabkan sudah ada tukang bakaq jadi kita buleh mandi dengan tenang nya. Tidak perlu risau kerana mereka sangat handal membakar. Hohoho!N u r H a w a S y a u q i n a.
Anak Kak Nurul. Pencinta kopokk! =PS i b u k . membakar.
S i b u k . makan.S i b u k .bergambar.
Kazira. Zura. En Tunang Zura.
En Tunang Zura yang sangat pemalu. Suara pun tak dengar. =)Abg Furizan bersama anak nya.
Muncung si anak sangat c o m e y !Si K a c a k.
Lupe nama nya. Adik Ipar Kak Nurul.
Hiks!
Abg Faisal & Kak Nurul
So suweett!
Kak Miza bersama anak !Syauqina yang cekci.
A u w !!
K a m i
Zira. Zura. Wawa. Nurul.
Lihat si baju putih itu dan anda dapat lihat betapa cetek nya sungai itu.
Sekian. hehehehe!
Syauqina bersama pakcik beliau.
Jejaka segak tak bape segak sangat lah.
huhuhu!
Menanti mereka bersiap untuk balik.
Merenung m a s a hadapan!Berlari-lari anak dapatkan mereka yang siap sedia bergambar.
Welllll u knowwww meeeeeeeee!!
Shuke nyibuk.
Hahahah!
Ok! Last. Chaloooo..
Masa balik buleh plak mereka ni ikut jalan lama. ishh! sumpah nak muntah! Jalan itu sangat mendebarkan dah macam nak naik cameron plak. Disebabkan tumpang orang jadi saya duduk baik-baik je kat belakang.

Oi jangan banyak bunyik ok. Janji dah selamat sampai. muehehhehehe!



2 comments:

atty's said...

sonoknya mandi sungai.lama dah tak mandi sungai nie

Puan Capa said...

janda baik....sejuk oooooooooooooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998