Thursday, March 24, 2011

Sesat Selayang !

Ish!
Jangan ngaku anak KL kalau Selayang pun ko buleh sesat.
hahahhaha!

Rasanya tak penah kut jejak Selayang tu. =P

Ok ok cerita camni. Seorang sahabat aku ni ada lah buat makan-makan sikit untuk kawan-kawan, sehari sebelum aku tunang harituh. Itu pun aku larik kejap walaupon dorang sibuk kat rumah utk majlis bertunang. Nak lari buat keje jugak sebenarnya. keh keh keh!

Makan makan tersebut diadakah dirumah kakak beliau di Selayang. Aku ni plak buta jalan. Hanya pakar dari jalan rumah ke opis sesajorr.. Heeeeeeeeeeee!!

Kat rumah plak dah ramai sedara mara datang, kebetulan si Fifi katanya tau area selayang tuh sebab bf duk kat sana. Ok dah confident tak sesat punya, ikut jalan MRR2.

Sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sesatttttttttttttttttttttt sampai Damansara ok. Jauh bebenorr selayang ek! Ok bila patah balik jumpa bulatan Batu Caves. eh pusing 2 kali ok sebab konpiuss nak masuk KL ke? Ipoh ke? Kuantan ke?? ape la ke ngok aku ni.. aku yang ngok ke, signboard ni yang ngok?? hehehe!

Setelah sampai di rumah sahabat. Memang kena bahan la weyhhhh sebab sesat sampai ke Damansara nuuu.. Maluuuuuuuuuuu nyerr~~

Muka maluu sebenarnya ni dan muka lapoo.
Masuk je terus dorang snap gambau nih. huhuhu!
Kenapa nampak gemok sangat nih?? Aiyoooyooo!
Hiks!

Sampai harus terus terjah nasi.
Lauk pauk semua kena plak dengan selera, terutama Masak Asam Pedas dan Sambal Udang Petai. Perghhh! Kutip petai je kuttt.. Hi hi hi!!
OK. Jalan selayang dah terer.
Biar sesat sekarang, jangan sesat kemudian. Heeee!



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998