Thursday, March 24, 2011

Ruang solat sangat menyedihkan..

Sedeh. Kalau gi shopping complex, cuba gi tengok surau. Alahaii! sedey betoii! Ruang solat yang sangat sempit dan kecik. Yang nak solat tu berapa kerat je, yang dok tunggu lepak kemain ramai. Haiyoo! Kadang kesian kat macik macik nenek nenek yang takleh solat berdiri, kerusi plak tidak disediakan.


Ish! dah lama nak buat entry ni tapi lupa sesajorr.


Kadang aku abes je bagi salam. Orang belakang dah cuit nak guna telekung "pasni akk plak ye dik.." Nak baca doa pun tak kusyuk sebab ramai dah tunggu. teeheeeeeeeee!!



Kepada semua pihak yang berkenaan, sediakan la surau dengan selesa untuk orang awam. Shopping complex kemain besar. Ruang solat kemain cinonett je koo kasi. Pikir pikir kan la dan selamat beramal. =)



Haaa.. satu lagi. Sediakan la cermin besoo sikit. Senang nak pakai tudung dan mekap mekap nanti. Hehehehhehe! tu senang pakai tudung ikin tu, sarung je kan. Kalau nak pakai shawl pikir pat ploh pat kali koo. hiks! =P
Tabik spring kat jusco kerana menyediakan ruang solat yang sangat selesa, telekung yang bersih dan berhawadingin. peace yo!!! (^_^) V

3 comments:

Diarihatiku1976 said...

dah empunya bangunan adalah orang asing.. mana dia nak supportnyer kan...

ChiLaBaey's Spot said...

Betul dengan apa yang dikatakan... Kebanyakkannye kecik2 jer... :(

Puan Capa said...

btol la...kalo pegi sembahyang,mesti lepas tu nak cop telekung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998