Friday, March 25, 2011

Nak makan M A C A R O N !!!

MACARON ini adalah sejenis kuih yang diperbuat daripada putih telur, gula aising, gula pasir, serbuk almond dan pewarna makanan. Betuii ekk?? Cam senang je nak buat kan. Cuma rajin atau malas je sekarang ni. hehehe! Beli je la lagi puas hati nak makan. =P

Sapa yang tak terliur tengok kuih yang comey comey neh??
Alolololooo! Geram je tengok..
Nak beli kat mana ye?
Tau tak?
Dalam banyak banyak warna merah jambu yang teringin nak makan sangat!
hihihihi!Siapa yang baik hati nak belanja tu sangat lah dialu-alukan.
=P
Nyummy!
Nak pau incik tunang belanja makan macaron comey ni lah. Heee!!




6 comments:

Muhamad Ariff Bin Suhaimy said...

kat mana ada jual kuih nie?? nak beli.. terliur lah pulak.. haha...

Dinda Iva said...

Darling...try survey sini yea...

http://cikmin.com/macarons/

Cik Wanie Ghani said...

alahai,
sedap plak bila tgk pic2 tue,
kat loq staq x dak juai,
sedeyyyyyyyyy:(

nadila azhar said...

kak wawa ney antare kedai yg ade jual mende alah ney...

1)Whisk Cafe di Empire Shopping Gallery
2)The sphere, Bangsar South. name kedai tak dikenal pasti. dekat2 dgn San Fransisco Coffee. kedai tu jual macam barang2 English, baju2 n kek2 fondant.

law xslah lar..oykeh leh pie cari skuNk...heeeee

Puan Capa said...

comel2..rasa tak mau makan je

nor_keyv said...

penah buat tapi memang tak sempurna kejadian...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998