Tuesday, March 22, 2011

Menghitung dan terus menghitung..

Menghitung hari..
Detik demi detik..

Masa ku nanti apakan ada..

Lalallalallala~~

(lagu KD.. hiks!)



Waduh waduh!
Menghitung hari demi hari.
Kejap kejap tengok kalendar.
huh~
.
.
.
.
.
.
.
Sila jangan pikir ke arah lain.
hehehe!
.
.
.
.
.
.
Bila la nak gaji ni weyh!
Sesak gilerrrrr dah nih.
Sedey betol!
T_T


kekekekkeke!


Masa ni la teringin makan satay.
Satay yang jual kat pasar malam tu takmo.
Ngade ngade nak yang kat 'Satay Station' punya jew.
HIks!
Sabo ye sayang. Hari minggu ni kita gi makan satay tau.. sabo ye saboo! sambil usap2 tekak! keh keh keh! Terliur oh tgk gambo atas tuh. Ceh!


12 comments:

Puan Capa said...

hehehe!2 hari lagi!!

♥ QaseH ♥ said...

ajak r kiter sekali

Nem0 o0h Nem0 said...

satay station? ade ke? kat mane?

solo molo said...

wah...
nampak sedap...
dah lama tak makan satay !

kathy jem said...

biase la hujung2 bln mmng akan rase mcm ni..huhu sama la kite..xsbr nk tunggu jumaat ni..

Hezesuze said...

adeehh ingat menghitung hari nak kawin ahakssss

Wawa_Nadwa said...

puan capa :

yeahh!
tu yang mahu degr.
hahah!

Wawa_Nadwa said...

♥ QaseH ♥ :

okey!
kite ajak kam0o takmo siap aar.
ehheheh!

Wawa_Nadwa said...

Nem0 o0h Nem0 :

ada ada.
kat kg pandan.
area ampang gak.

sedap!
satay dia besar besar puas kalau makan.
heee!

Wawa_Nadwa said...

solo molo :

j0m kiterrr makan!!

Wawa_Nadwa said...

kathy jem :

rasa nya bkn kite je kak.
semua kot rs gitu.
adeh!

hehehe!

Wawa_Nadwa said...

Hezesuze :

adeh!
lambat lagi la kak.
hehehhe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998