Wednesday, March 16, 2011

Make Up by Amy Ameera

Bab solek solek ni aku amat teliti dan memilih juga. Setiap sudut akan ku telek hasil kerja seseorang. Setelah memerhati beberapa orang jurusolek, akhirnya aku memilih Amy Ameera untuk solek aku pada majlis pertunangan.

Berminggu-minggu bukak belog Amy dan tengok hasil kerja beliau. Perghh! Terbaekk! Dan yang paling penting bahagian mata lebih diutamakan.

Amy adalah jurusolek aku masa photoshoot muslimah tahun lepas kut. Klik sini untuk tengok balik hasil kerja beliau k.. =)
bersama Amy~Huii tang mata tak tahan. Nampak lagi garang muka aku. But aii l0ikeeee! muehehehhe!

Aku bab pakai bulu mata palsu adalah paling lemah sekali. Mata jadi berat kooooooooo.dan tak selesa. Sampai belah lelaki perasan yang mata aku ni dok kelip sesajorr.. Hahhaha! Aduyai malu je.. =P

Nak cantik punya pasal tahannn je la. huhu!

Ada dah dok tanya-tanya risik risik sapa yang mekap kan. Sooo ni la dia.. Nah! Amek ko tanya la sendiri yerrr..

SOLEKAN : Amy Ameera (019-6351535) / www.amy-ameera.com

3 comments:

Puan Capa said...

dah macam bulu mata rozita che wan..hehehe

atty's said...

amy make up memang terbaik.
kty pun suka hasil kerja dia ..kemas je..dan cantik ..tu pasti.

ChiLaBaey's Spot said...

Naasib baik boleh buka mata yer masa bertunang tu.. Kalau tertutup jer sebab berat tak ker naya... Hehehehe... Darah manis sudah budak sorang ni sekarang... Tahniah... :) :0 :) :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998