Wednesday, March 23, 2011

HIkayat Merong Mahawangsa

Tahniah!

Syabasss bete!
Itu je yang nak aku cakap kan untuk team KRU.
Aku takde la nak komen panjang lebar tentang kekurangan atau kelebihan filem ini. Yang pasti filem epik dan aksi, hasil kerja KRU ini harus dibanggakan kerana lain dari filem yang penah ditayangkan kat Malaysia ni. Walaupon tak setanding dengan filem antarabangsa tapi kira kita mampu la buat filem seumpama itu. Satu permulaan yang baik! =)
Meh layan lagu Anuar Zain ni mehh!
Aku takde la minat Anuar Zain, tapi lagu ni buleh tahan gak.. Heee!



Jangan ashik dok banggakan hasil orang luar, dok kondem filem malaysia memanjang je kan. Huh~~


2 comments:

Puan Capa said...

tengok dgn siapa tu? :)

Wawa_Nadwa said...

Puan Capa :

akak, dah tentu pegi ngn incik tunang. takkan dgn jiran sebelah plak. heheheh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998