Thursday, March 31, 2011

Dating berdua adalah lebih baik..

Sebenarnya dah lama tak keluar berdua dengan adik aii yang sorang ni. Sejak adik perempuan aku dah pulang semula ke rumah (sedang praktikal) , dia seolah-olah merajuk nak keluar dengan aku. Bila ajak je keluar je tak mahu.

Minggu lepas adik perempuan aku ada program kat kampus dia. Saja je la ajak-ajak ayam dengan budak ni ajak keluar gi karok. Eh eh nak plak dia. Oh mungkin sebab adik perempuan aku tak ada kot. Kalau tak gaduh sesajor dorang nih..
Bila pikir pikir kan sejak adik perempuan aku ni balik, jarang belanja dia ni. Belanja karok kat jusco Au je. Murah dan jimat. Hehehhe. Dulu kat situ best, sekarang tak best. Mic banyak rosak. Potong stim nak nyanyi.. Cehh!

Kebetulan jusco tengah sale (sale je memanjang.. hehehe) jadi suruh la adik gi carik t-shirt. Siap pesan amek yang murah-murah je tau. hahahha! Ellow ahkak ni pun tak beli baju untuk diri sendiri tau bulan ni, sejak nak pi obersea nih kena byk menabungggg!
Dapat la 2 lai baju. Satu ni dia amek lengan panjang. Katanya nampak macho berbaju gini. Yola dik oii.. Machoo sesangatt! Puji sikit terus tuko dalam kereta ok. Pakai terus.. Hiks!

Sekarang beli baju semua nak kecik-kecik je yang besar takmo. Baru nampak tough katanya. eeii!
padahal kuruihhh je kutt!



4 comments:

atty's said...

budak2 nya baju skrg..mmg fesyen ikut badan gamaknya , anak bujang kty pun camtu

Puan Capa said...

hensem2!

Wawa_Nadwa said...

atty's :

yela kakty.
yang saiz L tamo dh.
=P

Wawa_Nadwa said...

puan capa :

yeke??????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998