Sunday, March 27, 2011

Bunga tangan last minute !

Gambar tunang lagik. Haihsss! Bosan tak? hehehe! Saja je nak cuci mata korang hujung-hujung minggu nih.

Sebenarnya kalau bertunang ni takyah 'bunga tangan' ni semua. Tapi gataiiiiiiiiiiiii sangat nak buat. Hok aloh! bukan mahal sangat pun. Buat sendiri je kutt. Eyh bukan aku yang buat, mama yang gubah! =P

Soo jadilah rupa bunga tangan gini.
Bunga putih tu belen gubah sirih utk hantaran.
Kata last minute.
Apa bunga yang ada, campurkan je sekali. hiks!
Sepanjang majlis tu tangan ni tak lepas lepas bunga itu. Hehehe!
Tapi kalau bunga ros sahaja tu mesti chantekk!
Tunggu gambauu dari pakcik ni la.. Huii tak sabar! heee..
Ok sekian.. !

10 comments:

nadila azhar said...

sangat cantek itu bunga..tp tuan yg pegang bunga lg cantek...heee....;)

Encik Shino said...

wahh cantikk... :)

Uchi kay-f @hmad said...

dah tunang dah?

*terkejut*

slmt bertunang cik wawa.......

d'Sweet Choc Homemade said...

mana pic tunangnya, asik wawa jer heheh

Puan Capa said...

baju buat ke wawa

Wawa_Nadwa said...

nadila azhar :

ish dila ni ckp nk mkn ape akk belanja.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

Encik Shino :

maceh!
=P

Wawa_Nadwa said...

Uchi kay-f @hmad :

yep!
sudah kF
maceh yer!

Wawa_Nadwa said...

d'Sweet Choc Homemade :

kan wawa dh post dh arituh.
hehehe!

Wawa_Nadwa said...

Puan Capa :

idok lah.
readymade!
hehe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998