Thursday, March 17, 2011

Akhirnya.. tersarung jua!

Haiyooo! Sumpah! Blur gila taktau nak buh title apa untuk entry nih. Hahahha! Lantak lahh.. adoii!


Rancangan asal sebenarnya nak buat la mini pelamin. K0non nyaaaa kan. Kata trend gitu! Tapi seyes ok yang aku segan sebenarnya nak duduk atas mini pelamin tu semua. hehehehe!

Maluuuuuuuuuu semua dok pandang kita je kan.. ai kan pemalu. Auww!

Jadiiiiiiiiiiiiiii pikir punya pikir punya pikirrrrrrrrrrrr akhirnya aku mengambil keputusan untuk sarung cincin dalam bilik saja macam orang dulu-dulu. ececcecececeh! Kalau sarung dalam bilik takda la ramai yang masuk bilik, takda la berdebor sangat jantung ni. hiks!

Tapi taktau la napa sebelum sesi itu jantung aku ni tertiba je berdegup kencang. hehehe! Sampai cakap kat BFF "korang jangan gi mana-mana tau. tertiba berdebar nih..." =P

Lepas ajo sarung segala, selesai semua. hui legaaaa~ ni baru tunang ni. heeeeeeeee.. ^__^Walaupon ada yang mahu sponsor untuk mini pelamin. Aii dengan berat hati terpaksa menolak nya. Kan dah katakan tadi memang nak sesi sarung menyarung didalam bilik sahaja, jadi rasanya tidak perlu la mini pelamin bagai.

Haaa nak sanding nanti kalau ada nak sponsor sangat lah dialu-alukan. Hihihihihii!!

Bilik dihias oleh mama dan maktam. Kan ai dah habaq mama ai serba buleh. Caya la mama. Lap yu mama!!

Oh semua gambar yang dipapar didalam belog ini adalah hasil usaha penat lelah adik lelaki ku sendiri. Teheee.. Tenkiuu laah!


5 comments:

Hezesuze said...

wah dah selamat jdi tunangan orang ye...tahniah!! untung si lan kan kan hehehehe

~~nAzIrAh aShAr~~ said...

kak wawa!!! congratz!! nt kahwen jgn lupe jmput kte taw..insyaallah dtg pnye..da dkt shah alam..xdela jauh mane an nk py umah akak tu..hek3.

Puan Capa said...

mmg creatip mama wawa!

J I B said...

wuhuuuu... greatttt!! sukanya kak ju bila org tunang gaya dolu²-dok dlm bilik jer. bukan apa, kalau debar dah abis 'pakai' masa tunang, masa kawen sok, cam biasa² jer perasaannya. xde peluang nak rasa 'ketaq lutut'. hehehe.. anyway, semoga selamat ke jinjang pelamin & moga kekal selamanya. big day nanti, jemput tau...

atty's said...

nice picture..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998