Friday, March 4, 2011

Ada orang skodeng saya...?!!

Heyy u!!
How dare u skodeng skodeng me..
Muehehehhee!
Tarik telinga tu baru tauuuu. =P
Walaupun disediakan toilet kat tempat gini tapi risauu gak wooo.. Mana tau tiba-tiba ada CCTV tersembunyi plak kan. Tak pasai-pasai masuk youtube. Heh heh heh! Tapi menda ni bukan lawak yang buleh dibuat main ok. Sila hati-hati dimana sahaja anda berada.

Cuba teka aku gigit apa tuh?? Haaa berani la skodeng. Cucuk mata tu kang tau lah.. huhu!

Gambar ini di ambil secara rahsia. Nasib dah siap cuma nak pakai tudung je. hiks!


dup dap dup dap dup dap ~~



6 comments:

Dinda Iva said...

bahaya..bahaya.....

Cik Ezy said...

sape yg skodeng tu?
jeng jeng jeng.. hihikk

kathy jem said...

takut tu kalo ade orng ambik gmbr kte senyap2 masuk dlm intenet..

Eyra Rizal: Your MUA said...

BASIC TO ADVANCE MAKEUP CLASS BY: EYRA RIZAL

VENUE 1: SHAH ALAM
DATE: 26TH MARCH 2011
FEES: RM350/PERSON

VENUE 2: JB
DATE: 17TH APRIL 2011
FEES: RM350/PERSON

VENUE 3:
SABAH
DATE: 24TH APRIL 2011
FEES: RM400/PERSON



SYLLABUS:

**INTRODUCTION TO PRODUCTS & TOOLS
**ANALYZING SKIN TYPES/COLORS & SHAPES
**FOUNDATION TYPES & COLORS WHICH SUITS THE SKIN
**SHADING & CONTOURING
**EYEBROW SHAPING
**2 BASIC EYESHADOW TECHNIQUES
**MORE TIPS & TRICKS WILL BE REVEALED DURING THE CLASS

HOW TO REGISTER??
SMS : [FULL NAME] space [IC NUMBER] space [VENUE] space [DATE] to 016-2128740

and kindly bank in your deposit payment RM200 to maybank account:
1580 8830 5272 (NORSHAHIRA SHAHRIZAL)

***** LAST REGISTRATION FOR SHAH ALAM : 25TH MARCH 2011
*****LAST REGISTRATION FOR JB : 13TH APRIL 2011
*****LAST REGISTRATTION FOR SABAH : 15TH APRIL 2011

MUA/MAKEUP INSTRUCTOR: EYRA RIZAL
ASSITANT: RIRIEY . N ( junior MUA)

Puan Capa said...

snap pun tetap cantik ;)

Y u Z z 9071 said...

ada admirer la tu ...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998