Thursday, February 24, 2011

Yer yer saya bersalah. Maaf !

Pagi tadi aku telah melakukan sesuatu yang tidak diingini.
Rasa bersalah sampai lah ke saat ini.
Adoii!

Hari ini taktau kenapa semua jalan sesak teruk. Keluar simpang depan rumah je dah tersekat. Tu belum sampai ke jalan utama lagi tuh.
AMPANG owhhh AMPANG!!
Moto kapcai telah jatuh sebab aku??? Terlanggar lah. Nak cepat punya pasal.

Mesti tuan punya moto tu bengang gila kat aku. Walaupon pada masa itu tuan moto tu takde ditempat kejadian. Perasaan bersalah yang teramat sangat sekarang sebab aku buleh bayangkan perasaan tuan punya moto tuh bila tengok moto tu gitu. Rasa tak teruk sebab terjatuh je kutt. Uwaaa~~ takutt!


Sorry!


Hey! Aku rasa bersalah sangat ni sebab selama ni tak penah lagi melakukan kesalahan pada kenderaan lain sebegini ekk. Orang buat kat kereta aku. Haahh itu adoo!


Tak sempat nak angkat balik moto tu sebab dah lambat sgt sgt sgt. Kalau aku berhenti tadi lagi bertambah tambah sesak. Kepala fikir nak sampai office je.

Uwaaaa~



Akibat kesalahan aku tadi si PUTEH srrrreeeeettt calar kat tepi.
Takat calar manja takpe lagi. Ni calar agak dalam tu yang kecewa hati nih.
Uwaaaa~~ lagi..
sedey!

Kapcai bukan sebarang kapcai ok.
Calar gak PUTEH tuh!
hahaha!


Padan muka aku kan.
haihh!



p/s : maaf!




4 comments:

Anonymous said...

kene cr empunye kapchai tu...

Puan Capa said...

calar lagi?takpe....calar2 tu biasa.haha

Anonymous said...

ti jgn lupe check no plat takut2 naek kat JPJ..!!!






-uchi-

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

nak wat mcm mana...tidak di sengaja kan....

(^^,)✿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998