Tuesday, February 22, 2011

Rahsia Bulan Kelahiran - OGOS

sila klik pada rajah utk tumbesaran yeeeeerrrr!!

Lepas je baca page fb Dato' Dr. Fazilah Kamsah mengenai Rahsia Bulan Kelahiran, terdapat kebenaran disitu. Orang lain aku tak pasti tapi kat aku ni tepat kena batang hidung. hiks!

Mari kita lihat!!

1. Sopan santun & mengambil berat.
(Itu tiada pada aku kutt.. Sopann ler sangat! hiks!)

2. Orangnya agak tegas & sikap kepimpinan.
(Okeh! yang ini aku setuju kut. Tegas!)

3. Cepat marah & mengamuk.
(Heeeeeeeeeeee!!)

4. Mudah marah bila cakapnya dilawan.
(yang ni pantang! lagi-lagi adik-adik.. huii hangin je)

5. Berbakat dalam senilukis, hiburan & Silat.
(oh ni tak! orang kasar camni memang takde bakat seni lukis pun. hancusss! Hiburan, mayb nyanyian tapi nyanyi untuk diri sendiri sajorrrrr. Silat?? silat gayung kut. haha!)

6. Sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk.
(sangat sangat sangat sensitif. cepat sentap gitu. Muka kemain ganas tapi cepat sentap. Oh apa kesss?? hehehe!)

7. Cepat sembuh daripada penyakit.
(yang ini wallahualam)

8. Belajar untuk bertenang.
(Yaaa betuiii)

9. Sikap kelam-kabut.
(sikap yang ini memang tidak buleh dinafikan. Hahahah. Lagi kalau orang pushh nak cepat memang lagi terserlah kekelam-kabutan aku ni.. Semua benda aku buleh langgar. ohohohohh! Sesuai dengan no 8 tu, belajar untuk bertenang.. hiks!)


10. Romantik, pengasih & penyanyang.
(hmmmm no komen. heeeeeeeeeeee)

11. Suka mencari kawan.
(Seeeee! sapa kata ai sombongggg. meh tampo manja sikit.. huhu!)

12. Suka berlawak.
(yang ni kadang-kadang kut. Orang yang rapat dengan aku sahaja yang tauu. yang tak rapat mereka lebih kenal bahawa aku ni sangat SERIUS orangnya, padahal gile-giler gak..)

13. Mudah tertawan padanya.
(Meeeowwww!! sambil kelip-kelip mata.. lalallala!)

14. Berani dan tidak tahu takut.
(aku suka mencuba sesuatu yang baru kuttttt!)

15. pandai memujuk orang lain.
(erk! ishhh tak pandaii la pujuk orangg)

16. Terlalu pemurah & bersikap ego.
(hmm.. sikap ego yang sgt tinggi. ish kadang2 kena kurangkan juga sebab nanti nyesal tak sudah.. hehehhehe)

17. Nilai harga diri yang sangat tinggi.
(^___________^)

18. Dahagakan pujian.
(Ok sila la puji aku sekaranggggg!! keh keh keh)

19. Semangat juang yang luar biasa.
(aku sendiri yang pasti ada semangat ini ke tak.. )

20. Sangat cemburu.
(yela cemburu kan tandanya sayang.. kan kan kan! tapi seyes la kadang dengan adik beradik sendiri pun ada perasaan ini. Muehehehhehe)

21. Cepat berfikir.
(yang ni sangatt benar. Aku suka berfikirr. Kadang sampai migrain sebab terlalu banyak berfikir dan aku sendiri tak tau apa yang difikirkan.. Ngok tol. Hihihi!)

22. Fikiran yang berdikari.
(oh tak berapa paham yang ni tapii berdikari itu adalah aku. Kadangkala berusaha sendiri nak selesaikan masalah tanpa bantuan orang lain.)

23. Suka memimpin & dipimpin.
(sila la pimpin daku ke jalan yang benar dan di redhai yerr.. hee)

24. Sifat suka berangan.
(ah! yang ini toksah cakap lah. Berangan demi masa hadapan takpa kan. Tapi kadang tu melampau betui waktu memandu berangan. Hurmm memang badan sedang memandu, kepala otak fikir kat mana pun taktau la. Tau-tau dah sampai rumah je. hahahhaha! Sila jangan ikut sangat bahaya. Dan takut salah rumah juga.. hiks!)



p/s : update yang ni dulu. Senang.
Banyak nak cerita nih. Jumpa blogger yang baru bersalin. cerita mandi manda di Janda Baik. Dan banyak lagi tapi maleh nk upload gambo. hehehe!


Tunggu la roh rajin mariiiii yeahh..!

2 comments:

Puan Capa said...

ada pro n con kan?

jackie said...

ha3x..ntah paper jer.. aku pun lahir bulan 8 gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998