Monday, February 7, 2011

Lemau macam biskut cipsmore!

Kenapa pilih biskut cipsmore??
Mungkin nak lain dari yg lain kut.
Lagi satu lebih sedap.
Hehehhehehe!!

Aiyooyooo!

Hari ini adalah hari pertama bulan Februari aku bekerja. Jadiii rasa lemauu je nak mulakan kerja. Dah taktau nak buat mana satu. Heeee! Blurr blurrrrr blurrrrr~~
Help me pehlishh! =P

Tapi yang hebatnya pagi tadi belum bunyik alarm lagi dah bangun sendiri. Tu kira hebat la bagi aku sebab selama ni alarm punya la kuat kadang tak dengoo.. heheheh!

Lama giler cuti macam la kita plak yang nak raya. Masa bercuti adalah masa rehat di rumah saja. Tak ada program lain selain makan makan dan makan. Hoiyohh! Kompem berat naik cayo cakap den.. hiks!


Nanti aku update ok. Kerja menimbun ni. Tata!!



3 comments:

Puan Capa said...

berat naik banyak mana sgt tu

Wawa_Nadwa said...

Puan Capa :

ish tak timbang kak.
takut.
hahaha!

CIK CHIPSMORE said...

citer sal boskut cipsmore...ekeke..
same lak dgn name aye..pape pown cipsmore memnag selalu cm tu..kejap ader kejap xder..same cam aye..kejap ader entry kat blog kejap xder..lalala..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998