Friday, February 11, 2011

Lagu Insya-Allah, Maher Zain versi Bahasa Melayu

Huii masa mula-mula dengar kat radio cam teruja gak. Eyh eyh macam Maher Zain la. Padahal memang Maher Zain pun.. Hehehhe!

Meh dengar mehh!



"SELAMAT HARI JUMAAT"

4 comments:

Y u Z z 9071 said...

layansssz jugak kan!

Puan Capa said...

macam pelikkan dgr dalam BM.hehe

atty's said...

Salam hari jumaat, kty dah dengar lagu tu versi bahasa melayu

Jom baca: Senyum Lebar

lily lotus said...

memula mcm pelik..hihi..tp lelama oklah bolehlah layan. seb baik dia hensem..tetiba :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998