Tuesday, February 8, 2011

Kenangan terakhir bersama Chika

Sape Chika??
Chika kan binatang peliharaan aku tuh.
Yang telah meninggalkan dunia ini. wuwuwu!

Kenangan terakhir bersama Chika.
Tapi betul ke orang kata tak elok amek gambar binatang peliharaan kita?? Korang penah dengar tak? Lepas je amek gambar dengan Chika ni esok dah mati. Oh terkejut sgt. Mungkin ajal dia dh sampai kuttt..

2 comments:

Puan Capa said...

org kata jgn tgkp gmbr dgn binatang kesukaan kita..nnt dia mati..akak 2x mengalami nasib yg sama. 1st kucing. tgkp2 gmbr..2-3 hari mati.lepas tu ikan kaloi...tgkp gmbr sebelah aquarium..mati jgk..mungkin ajal.Ajal Allah yg tentukan kan?

Nem0 o0h Nem0 said...

yeke? aku tk caye.sbb ajal maut kat tgn tuhan.sbb aku dah byk kali amik gmbr oreo,elok jek hidup smpai skg.makin gemuk! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998