Monday, February 28, 2011

Cover pun tarak guna !

Takyah la susah-susah nak cover pipi awak tuh.
Semua orang dah sedia maklum yang pipi awak tu kembang.
Huhuhuu!

Dulu puas la kunyah gula-gula getah konon nya nak kasi kempis pipi tuh. Hampeh! Nan adoo. Makin kembang lagi adoo. Sejak hari itu dah berhenti kunyah gula-gula getah sebab takut makin kembang.. muehehehheh!
Saje je cover pipi tu sbb taknak orang gewram tengok nanti.
Hahhahahhaa!
uwekk!

5 comments:

mEiZ SHA said...

da mcm kuih pau..:)
comel..cam tomato je..;p

rafiq said...

hehehehehe...pp luas...leh training lawn bowl ;p (gurau jer..) hehhe

Y u Z z 9071 said...

pipi xpe kot..jgn tang lain kembang..hehe

Puan Capa said...

mmg geram pon!

mida midot said...

comel laa . .
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998