Wednesday, February 9, 2011

Celebrate Birthday Iera & Kar0kkk !

Lepas melawat anak sahabat di Bentong terus ke Ampang Park untuk membuat kejutan kat Iera. Walaupun awal 2 hari, kira hari itu sahaja la peluang kami raikan sama-sama.

Ingat senang ke nak uruskan?? Bila kami hilang kejap mula la si Iera ni sms "korng kat mane??" Terpaksa tipu sunat bagi menjayakan kejutan ini. "kat bawah ni nk carik panadol jap, sakit pala" hihihihih.. Padahal pergi beli kek.. Adeh! risau je kantoii..

Tapi kebetulan hari tersebut memang aku sakit pala giler2 tapi disebabkan aku tak mahu merosakkan HARI jadi tahan saja lerrr. Buat-buat senyum walaupon sedang menahan kesakitan sampai rasa nak hentak kepala kat dinding. Bleh?? =P

Kira kejutan yang kami buat ni menjadi la juga dengan berkat usaha keras si bf beliau. hahahha! Minta staf karok tolong pasang lagu Happy Birthday dan bawa kan kek. Alololooohh! Sooo suweettt je.. ^_^Tu kat belakang tu adalah teman lelaki beliau. Oh! memang kami dah plan baik punya untuk kejutan ini. Memang kira berjaya la. Syabas bete syabasss.. Tiup jangan tak tiupp.. Pheww!~~
Atas desakan kami baru la nak suap. hahahha. Oi! suap macam tak ikhlas dan terpaksa je. sabo je lah.. ^_^

Aku doakan mereka cepat-cepat la kawen. Dia kan kak yong kena la kawen dulu, kiteorang yang lain takleh langkah bendol. hehehhehehehe!!
Cik Mery bersama teman tapi mesra. Naik sekali dengan kereta aku, dorang duk kat belakang gaduh memanjang. Elok sangat la tuh!
Cik Mery yang pada mulanya begitu segan tahap cipan nak nyanyi konon suara tak bape sedap. Tapi rasanya antara kami dia yang paling banyak nyanyi kuttt.. Hahahhah! aduh macik ni kecoh taw.. =P
Mereka adalah sahabat baik aku. Masing-masing ada perwatakan dan sifat peribadi tersendiri. Iera, dia sangat matang dalam semua hal, tinggi dan lembut je. Mery, happy sesajor. Suka gelak, suka cubit orang dan dia juga menceriakan suasana dengan perangai gila-gila dia. Irma dan Isaura, kami jarang dapat lepak sama-sama. =)
Aku tak ramai kawan yang rapat dengan aku. Jadi mereka sahaja la yang rapat selain Kak Yanti (kawan opis). Kak yanti aku buleh luahkan segala perasaan, segala masalah kira tempat mengadu la, semua P&C dia tau. hehhee! Dah anggap macam kakak sendiri. Dengan Mery dan Iera tak penah aku cerita masalah aku pape sebab?? hmm.. tak biasa kut. Segan juga. hahaha!
Harap hubungan ini kekal hingga ke hujung hayat ku. cheewahh! hihi..

Susah nak cari sahabat yang buleh dipercayai dan pendengar yang baik.. =)

4 comments:

mEiZ SHA said...

SELAMAT HARI LAHIR
buat kawan wawa ye..:)

Puan Capa said...

sedapnya kek!kek!kek!

ibu_umairah said...

yummy.....sedap nyaaa kek!!!!!

atty's said...

semuanya cantik2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998