Tuesday, February 8, 2011

Baby Huzair Huzaifah

Dari lahir sampai la dah 7 bulan baru la dapat melawat anak sahabat aku sorang ni yer. Kemain susah nak pergi melawat sebab kat Bentong sana tuhh. Walaupon tak berapa jauh tapi setiap kali rancang dengan BFF nak gi melawat tak jadi-jadi sebab masing-masing ada sahaja program lain yang tidak dapat dielakkan.

Jadi kali ini alhamdulilah rezeki nak kesana ada, dapat la juga tengok Baby Huzair yang sudah besar dengan emcem nya. Alolololoooh! Seyes comey! =)
Sampai-sampai terus terjah Baby Huzair dulu yer. Kulit putih melepak lagi gebu. Mata bulat. Rambut lebat, lurus. Ish besar nanti tentu segak, tampan dan machoo..

Muhammad Huzair Huzaifah. Sedapkan nama tuh. (^_^)
Oh! tertiba yer masing-masing beri gelaran sendiri kat Baby Huzair nih. Ibu Iera, Mummy Mery & Mama Wawa. Berangan dah pulakk... kekekekke!
Puting tuh sentiasa nak kena ada kat mulut kalau tak mesti nangis. Kadang masing-masing saja nak dengar dia nangis. Huahaha! Mari kita menyakat dia.. lalallala~~
Ibu Iera belikan mainan. Kusyuk main menatang tuh sesajorrr. Sesekali jatuh atas muka. adeh! saket ye sayang.. =P

Rasa nak culik je budak ni bawak balik. Hahaha! Ish bunyik macam kejam sgt. Ok pinjam je la. Dah jaga seminggu hantar la balik kat mak dia. Kooo rasa mak dia kasi tak??? Heeeee!! Kooo ingat baju ke nak pinjam-pinjam.. Heheheh!
Ok sudah masanya gambar Baby Uzair dengan Mama Wawa yer. Hahhaha. Ish malu tertiba.. hiks!
Agak sudah nak amek gambo dak tecik nih. Tak leh duduk diam. Yang kat depan aku ni mereka kemain semangat panggil Baby Uzair suh pandang kamera. Hahhahahha!Kamera kat sana yer cayanggg.. Adeh!
Geram nyerr! Rasa nak geget je pipi dak tecik nii..
Ok kira ini gambar yang terbaik lah. Bulat nya mata kam0oooo.. (^_^)
Tak lama pun dapat luangkan masa bersama Baby Huzair. Puas hati sangat akhirnya dapat tengok dia. Semoga Baby Huzair menjadi anak yang soleh dan membesar dengan sihat.
Gambar si emak nya tidak dapat dipaparkan atas alasan tertentu. Alah takyah la sebab ni entry baby Huzair kan.. Muehehehe!


Dengan ini, saya Syaidatie Nadwa sudah sedia bergelar ibu. Tu maknanya dah gatai sangat nak kawen la tuh. Kekekkek! Kenapa kecik kan tulisan?? Sebab malu nak kasi orang baca. Biar korang kerut dahi nak membacanya. Lallalalallalala~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998