Wednesday, January 5, 2011

Tugasan yang paling LIAT nak buat.. Hee!

0h kerja yang paling aku malas nak buat adalah buat minit mesyuarat. Duluuuuuu walaupun engkoo bukan lah seorang PA, tapi sebagai pekerja yang serbab0leh nak tak nak memang kena masuk gak. Tertiba je ada orang suh kooo masuk mesyuarat dan catat sekali mak nenek ahli mesyuarat bicangkan. Aku pun masuk sahaja tanpa membantah tapi tengok la mesyuarat ape kan. Hehhh!

Kadang tuh beria kooo salinnnnn.. Berhelai-helai kertas digunakan, tulisan pula dah macam doktor gaya nya. Hebat!! Kagum pada diri sendiri yang dapat menyalin dengan banyak nya.


Bila time ko nak buat minit tuh.
.
.

Tercengang tengok tulisan sendiri.


Hoiyohhhhh!


Apa yang aku tulih ni>?>?????
Tak paham ok.
Tak paham baca tulisan sendiri.
Hahhahahhaha!



OoooMmmmmGgggg!



camne nak buat minit nehh..??????
Sambil mengaru kepala yang tak gatal ini.
Keh keh keh!




Semakin laju menaip papan kekunci ini, semakin buruk tulisan koooo. Sebab?? Dah jarang menulis.. Hek hek hekkk!!



6 comments:

Edura Hanum said...

betul2.sy pun malas bab menulis minit nie.remeh-temeh.....
even rekod pun....still susah nak faham bahasa orang.nak ubah ayat mak aiiiiiii tue yang lomah songat2

Puan Capa said...

wawa PA ke?

Wawa_Nadwa said...

Edura Hanum :

haaa tau takpe.
oh ade geng.
give me 5!!

=P

Wawa_Nadwa said...

Puan Capa :

bukan la kak.
tp kdng2 keje cam PA pun ado.
=P

nadila azhar said...

kak wawa..saye windu nk wat minit...kat sini...msUk mesy. pUn xyah...wat suSah ajer balajOr dulu...

Wawa_Nadwa said...

nadila azhar :

oh kamu terer sbb kamu belajoo.
akk ni main tibaii je.
hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998