Friday, January 21, 2011

Sh0pping karpet bulu-bulu tapi tak bulu sgt lah!

Cakkk! Mesti tempek gambo tuan tanah sebagai penyeri entry. Keh keh keh!

Ok ok nak sambung ape kiteraong carik carik sangat kat jalan TAR tuh. Ok, first dah tentu carik tudung. Kemain banyak la jenis tudung ada sana tapi satuuuuuuuuuuuuuu pun tak jumpa yg berkenan di hati. aiyooooo! mencikk..

Aku ni kalau nak bosan mencari beli je terus. Hehe perangai aku yang paling aku tak suka ni la dia tapi nak buwek camno.. Hahhahha~ Balik je mesti frust sebab barang yang diberi itu tidak mencapai kepuasan dan piawaian. Eeeiii geram dengan diri sendiri. hiks!
Ada la beli barang lain. Kedai terakhir adalah kedai karpet. Mama yang beria sangat nak masuk kedai ni. Aku dan adik perempuan aku pun dah lembik, penat sesangat!
Sebelum gi jalan TAR ni dah survey dah kat ampang point. Harga?? Mak haihh! Mahal sesangat ok. Minta kurang memang tak dapek lah. Bila dah sampai sini, harga dapat kurang dengan banyak nya. Wooh0oo! Bila dengar harga tu kurang gila-gila, aku yang terlebih excited! Hehehe!

Mama memang handal tawar-menawar. Aku?? Tak pandai. Tak sampai hati sebenarnya. Macam alahaii kesiann.. Hiks!!
Ok dari RM800 dapat kurang RM350. Caya tak caya tak??

Dah kurang tu takkan tak beli plak. Nak dapat tempat lain memang susah lah. Ai sangat berkenan karpet itu, bulu-bulu pun lembuttt aje. Shuke shukeee!!

Tapiiiiiiiii!!!!!!! Nak bawak balik tuh, nangesss. Berat hokey nak bawak naik LRT. Hahhaha! Guna kudrat wanita nih memang s0mputtt lah. Walaupun dah lipat kecik pun, berat tetap berat.
Nak naik LRT tu kemain susah yer, nak masuk tiket tu tersekat-sekat dengan bwk karpet lagi. Orang ramai beratur kemain panjang sebab kita je. Maluu nyerrrr.. =P

Datang la seorang lelaki yang sangat budiman menghulurkan bantuan utk bawak kan karpet tersebut. Tak sempat cakap pape terus angkutt dan bawakkan sampai atas. heeeee!! Tercengang kami anak beranak. Punya la laju dia jalan, kiteorang nak kejor pun mengah-mengah.. huiyoo!

Maceh yer Encik!!!

Susah nak jumpa lelaki budiman seperti itu zaman sekarang nih.. hiks!!



4 comments:

Puan Capa said...

lelaki tu ada tak mak cakap nak wat calon menantu?ihiks!

AIMAN said...

cantik carpet2 tu.. ;)

Wawa_Nadwa said...

puan capa :

ish takde la kak.
rasa mcm 30an gitu.
takmo lah.
hahahh!

Wawa_Nadwa said...

aiman :

tantekk!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998