Tuesday, January 18, 2011

Semoga sahabat ku cepat sembuh..

Seorang sahabat aku telah dimasukkan ke hospital ahad lalu. Mengikut cerita kawan-kawan yang telah melawat membuatkan aku lagi tak sabar untk mengetahui keadaan yang sebenar beliau. Tadi time lunch sempat aku pergi juga ke hospital KL untuk melawat beliau di wad ICU.

MasyaAllahh! Cerita yang ku dengar amat mengejutkan. Dengan usia yang begitu muda dapatkah dia hadapi dugaan yang begitu berat itu.
Aku hanya mampu memberikan kata-kata semangat. Dari luar wad lagi kononya aku taknak mengeluarkan air mata. Melihat keadaan beliau, melihat air mata beliau. Aku tewas! Hmm dibibirnya sentiasa mengeluarkan kata-kata yang aku tahu, beliau masih tidak dapat menerima hakikat.Azuan, kiteorang semua sentiasa dibelakang menyokong ko. Kuatkan semangat. Jangan ckp benda yang bukan-bukan dah ok. Nanti aku datang lagi tengok ko.. =)

Ya Allah, kau berikan lah sahabatku ini kekuatan untuk menghadapi dugaan mu dan semoga sahabat ku ini cepat sembuh. Amin.



Melihat keadaan beliau buat aku berfikir sejenak, jika Tuhan menduga aku sebegitu, tabahkah aku???


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998