Monday, January 24, 2011

Sama cantik, sama padan !!

Terpaksa menerima dengan hati yang terbuka bila hero pujaan ku kini menjadi milik orang lain. Ececcececehh! Dulu si abang, Rita Rudaini kebas.. Kini si adik, Ayu Raudhah plak. huhuhu! Pehlish ok jgn nak berangan.. Kembar tuh sebelah mata pun tak pandang kooo... hahah!

Tapi seyessss la shuke oh tengok Ayu dan Zaquan ni. Dua-dua comeyyy!!

Sama cantik, sama padan! Sesuweiii sgt! =P
Shuke tengok muka Zaquan ni sebab?? tett.. hahaha. Sebab suweet! =P



credit pic by Asmady Ahmad


Kan lebih baik kahwin gini, meriah, ibubapa pun restu daripada lari kahwin kat thailand tu kan kan kan.. =)

3 comments:

Puan Capa said...

kan..kan..kan...hehe..apa cter yg si abang tu ek.hehe

Wawa_Nadwa said...

Puan Capa :

ntah.
senyap je.
hehheh!

Uchi kay-f @hmad said...

ayu mmg bertuah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998