Tuesday, January 25, 2011

Nah!! Karipap khas utk korang.

Amek la karipap ni sorang satu yer.
Buat sarapan pagi. Jangan la malu-malu.
Walaupon ghupe karipap ni agak huduh tapi rasa tu boleh tahan lagi la. Hehehe!

Sekarang ni sejak dua menjak ni tertiba ROH RAJIN nak memasak tu datang. Hujung minggu suruh aku masak, OK je takdak hal. Petang plak gatai plak nak buat karipap. Pelik dengan perangai sendiri sejak akhir-akhir ni. hiks!

"ish jangan la tunjuk kat bakal mak mertua.. ish teruk noo ghupenya.." hahahhaha. Mama yang cakap. Ish tak bagi semangat langsung tau. Terus malasss nak masak dah pasnii.. kekekekkeke!!

Takleh update panjang2 ni ada tazkirah.
tata!

4 comments:

Hezesuze said...

alaaa nak real punya karipap ler wawa ahakss

Puan Capa said...

sedapnyaaaaaaaaa

Wawa_Nadwa said...

Hezesuze:

malu la kak nk kasi real.
huduh ghupe tu..
hahhaha!

Wawa_Nadwa said...

Puan Capa :

haihh!
perli je puji tuh..
hahah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998