Thursday, January 6, 2011

Kenduri kahwin 1.1.11

Ok sebelum ai cerita pasal kenduri 1.1.11 meh tgk gambo kami adik beradik posing dahulu k. hiks! Yang seorang berbaju kurung, yang seorang lagi berkebaya seluar. Panas katanya. Lagipun si adik ni lebih fashionable berbanding ahkok nya.. =)
Kadang aku rasa lebih tua dari usia yang sebenar. Uwaaaaa! hehehheheh.. Ada ai kesah?? kesah gak sebenarnya bila orang kata rupa aku macam dah kawen dan ado anak pinak.. Ell0ww~! ai baru 20 tahun tau.. hik hik!
Baju tu pergi kerja, baju tu juga lah buat pergi kenduri. Tapi pergi kenduri kenakan dengan shawl+inner baru nampak glamor sikit. Keh keh keh!

Tapi malas tol nak glamor sangat gi kenduri ni, nanti ada macik macik mana ntah tanya "dah berpunya ke ni??" Terus tertunduk maluu...pikir nak geleng ke nak anggukk.. hahahha! ^_^
Cantik kan tarikh 1.1.11 nih? Kalau 11.11.11 lagik cantikkkk. Ok pastinya tarikh yang cantik ni ramai pasangan pilih untuk mengadakan kenduri kahwin mereka. Kalau tengok signboard kat tepi-tepi jalan penuh sesajorrr kenduri.

Kenduri yang aku pergi ini adalah kenalan rapat keluarga yang sudah bertahun tak jumpa. Bila jumpa semula rasa terharu bila mereka masih ingat nama kita. Mulalah cerita masa kecik-kecik timbul.. hiks! (~_~)
Nak juga amek kat cermin.. layan je la.. =PPengantin perempuan itu adalah Nadia. Kawan sepemainan masa kecik. hehehe! Tahniah buat mereka!
Berkenan plak dengan warna purple ini.. Sweet je.. =)
Selamat Pengantin Baru buat Nadia dan suami.
Semoga berbahagia dan kekal hingga ke akhir hayat.
amin.
Haaa.. Ini la kenalan-kenalan keluarga ku. Riuh ok dan macam reunion kooo buat kat situ. hehehhehe!!

Dulu abah dibesarkan dikawasan setinggan, mereka ni dah macam satu keluarga dan dah macam adik beradik rapat sehingga la kini. Bagus kan.. =)
Geram tgk pipi tuh rasa nak cubit-cubit tengok pipi sendiri. Hahhahhah!
Sudah berani mengenakan fesyen sebegini, lontarkan jauh-jauh perasaan segan ke hape ke lantak pi lah. Sebab?? gi kenduri tak ramai yg kenal pun. hihihi!

Kalau nak pakai gi kerja gini.. Oh aii masih maluuuu.. Auwww!! ^_^
Ok next kenduri entry lain yer.. huh!

4 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Dah macam kembar pulak saya tengok Wawa dengan nyanyah... Iyerlah satu perut kan...!!! Hehehehe...

Puan Capa said...

muka korang adik beradik sama!

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's Spot :

sama tapi tidak serupa sebenarnya.
hehehhe!

nadila azhar said...

cOmey ajer ...pedUlikan per oRg nk katE,..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998