Wednesday, January 5, 2011

Kebersihan lif adalah penting !!

Kadang tu rasa geli geleman bila naik lif tau. Ada la manusia-manusia ni punya la pengotor pi ludah dalam lif tuh. Terdapat la warna kehijau-hijauan disitu yer. Wekk! hahahhahaha!!

Penah gak sekali tu, tak tau la kenapa la mereka ni suka buat benda-benda budusss seperti melekatkan gula-gula getah di butang lif tuh. Kalau ko tempekkan kat butang-butang tu, camne ko nak tekan?? Ishh geram plak akuu haihh!

Ok mungkin itu kerja budak-budak. Ada setengah bapak budak plak buang putung2 rokok dalam lif tuh, ada siap selit lagi kat celah2 lif. Penah sekali ada mamat merokok didalam lif (tak tahan sgt kut, tak menyempat2) kebetulan aku ada. Baik punya aku jeling dengan mata yang besar ini.. Ngek tau! Nasib dia say sorry, kalau dia ckp 'apa pandang-pandang' nak jawap ape?? Harap muka saja tampan tapi hutak buh kt lutut.. kekekkekke!!

oh tak berani nak cakap camtuh, cakap dalam hati saja.. hiks! Jangan terlalu berani tegur orang sebab orang zaman sekarang neh tak bape betul sgt.. menyeramkan!

Pagi-pagi cleaner gegeh bersihkan siap mop bagaii. Petang kooo balik kerja tengok dah teruk rupa lif tersebut.. Kalau budak kita buleh la tegur, kalau dah besar bagak camne nak tegur tuh?? aiseymann..

5 comments:

Hezesuze said...

kotor tu ok lagik uols....kalo ada bau hancing tu yang xleh tahan huhu

ChiLaBaey's Spot said...

Badan tak bersih takpe, janji lift bersih yer Wa... Hehehehehe... :)

Wawa_Nadwa said...

kak heze :

adeh!
tu yg tak tahan.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's Spot:

ish!
mane leh badan tak bersih takpe.
eeiiuuwww!
badan juga kena bersih, lif juga harus bersih. semua kena bersih! sekian..

hahahhaha!

Puan Capa said...

kalo kuarters kerajaan..dulu bersih..skrg..hampeh je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998