Monday, January 17, 2011

Dilantik sebagai BIRO Ekonomii

Waduh waduh waduhhh!!
Atas keputusan ahli aku dengan ini dilantik sebagai Biro Ekonomi untuk kelab office aku nih haa. Abes hancussss la ekonomi kelab kalau gini.
Hahhahahha!

Sampai peluk2 tiang memikirkan tanggungjawab yg berat itew!
Fuhhhh!~~

Aku ni kemain semangat melantik diri sendiri sebagai Biro Publisiti tapi ditolak mentah-mentah semua ahli mesyuarat jadi mereka dengan bangga nya melantik aku sebagai Biro Ekonomi. Perghhh! Ingat senang ke?? ekonomi aku sendiri tak terurus ni kan plak nak urus kelab punya ekonomi. Tu yang aku bimbang sangat sangat sangat nih. kekekekkek!


Disebabkan orang dah beri kepercayaan kepada kita sooo nak tak nak kita kena buat jugak lah. Buat yang terbaik demi kelab dan jabatan. Semoga aku dapat meningkatkan pendapatan kelab untuk tahun 2010 neh. Aduihsss berat ok berat. Heeee!!


Go go chaiyokk chaiiyokk!!


2 comments:

Puan Capa said...

biro apa lagi ada??kalo akak, pilih biro makan2.hehe

Diarihatiku1976 said...

oo lama tak nampak wawa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998