Tuesday, January 4, 2011

Birthday Party Muhamad Amar!!

Baby Amar sudah 1 tahun yer. Kejap je dah besar adik sedara aii nih. Waktu-waktu nih la aku paling pening sebab nak belikan hadiah untuk budak kecik ni bukan senang. Aku ni agak kurang belikan mereka ni barang permainan. Suka belikan baju-baju. Oh chantek chantek baju dak kecik tau, harga pun chantek gak. Mengalahkan baju orang dewasa.. =P
Sampai-sampai je terjah makanan dulu. Oh lapo satu hal. Nasik ayam mak masak sangat sedap, itu adalah makanan pebret kuu.. =)

Masa sampai tuh, taktau nak duduk kat celah mana sbb setiap ruang dalam rumah tuh penuh. Hahhaha! pantang orang bangun je cepat-cepat duduk. Pastu tak bangun dah. hiks!Muka Amar yang skema. Pelik tengok orang ramai-ramai nyanyi untuk dia. Haha!
Tengok mata tu pandang kek lain macam je.. Geram la tuh!
Haaa! Sekali dia cekauuu habes.. hek hek hek!
Kami hanya memandang dari jauh! Sedap oh bau bantal merah tuh, bau baby. Hehehheheheheh!
Sesi buka hadiah! Tak sabo nak buka hadiah sendiri kasi sebenarnya.. =P
Orang yang paling penting bukak hadiah!
kenapa mesti aku disitu bukan mama si Amar tuh?? hehe. Orang dah suruh ai tak bisa menolaknya..
Posing bersama hadiah-hadiah yang kebanyakkan semuanya adalah baju. Ok itu sahaja entry kali ini. Entry malehh sebenarnya. hahahha! baii..

Banyak cerita 2010 tak habehh lagikk.. hik hik hik!

1 comment:

ChiLaBaey's Spot said...

Nak hadiah satu Wa... Lama tak komen dalam blog Wawa... Sorry yer... Busy semedang sekarang ni... Apa2 pun Selamat Tahun Baru.... Dah masuk tahun baru dah ni, bila dapat main bowling ni... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998