Thursday, December 16, 2010

Swimming time

Ok sebelum kita swimming kita haruslah wat warming up ok. Supaya anda semua tak cramp sewaktu didalam air. Erk??

Tidak perlu lompat sana lompat sini hanya sekadar bergambo dan posing sesuka hati anda itu sudah mencukupi. Heheheheh! Sila jgn ikut yerr..

Oh sebelum terjun harus bergambar dahulu kerana pasni takde gambar aku dah sebab tidak sesuai untuk tontonan umum.. huhuhu!!
Kalau aku nak nak masuk k0lam tuh selalunya kemain sopan yer. Cecehkan kaki dahulu dalam air, rasa suhu air tersebut hehe. Pastu masukkan keseluruhan kaki, main2 air dulu baru terjun. Kali ini tak yer. Baru nak rasa kaki kat air adik perempuan aku punya la baik hati tolak terus dalam air. Kuwang hasemmmm tauuuu!

Aku adalah sgt cuak/gelabah/tak0t pabila didalam air yer walaupon paras air tersebut hanya paras pinggang. Hahhahah!
0k marilah tengok gambar kami mandi manda eyh.. Si kecik ini sangat teruja dan tak takut langsung. Ishh!
Oh ini namanya berlari dalam air.. Muehehhehe!AKu hanya berendam sehingga kecut kaki tangan.. hee hee! Cuba gak lah berenang tu kan tapi kan dah bagitau awal-awal tadi yang aku sangat kelam kabut didalam air. Hiks!Kasih sayang atuk kepada cucunya yg lapo dalam kolam. =)
Mereka sebenarnya sedang mengajar ku berenang sebab tu tangan ai jadi gituu.. Hhahha! Sampai dorang marah marah lah, pestu masing2 takmo layan aku dah.. fedap aar tuh! lalallalal~~Adik sgt pandai berenang..
Rehat sebentar. Oh sgt sejuk !
Tok yang hanya memberi sokongan dari atas kepada cucu-cucu nya. Atuk leh suh aku berenang, atuk ingat senang ke tuk. Tau la atuk hebat berenang. Hehehehhe!!

Agaknya geram tengok kami mandi, Atuk tukar seluar n terjun bersama-sama kami.. hohohoo!!
Mak Ngah & Mama.. =)Huiiyooo! gaya itu penting yer. Kemain lentik lagi tangan tuh dak kecik neh.. ^_^
Kena pantau dak kecik nih. Dia akan lompat sesuka hati dalam kolam sebab dia tau orang akan tangkap dari bawah. Oii dak nii sgt beraniii tauu.. Sempat lagii.. Hhehehehhe!!
Mama juga pandai berenang. Maklum la hidup dikampung kalau tak tau berenang taktau la teman nak cakap ape.. Jelesssss nyer tgk org pandaiii berenanggg.. =)
Last picture!!! Dak baju purple tu hanya jadi model diatas katanya malas nak tuko baju. Cehh! Dia kemain lagi tolak orang masuk kolam tuh, nasib kooo tak ditolak masuk kalau tak dah tak ayu dah.. hiks!!

Aku adalah orang pertama naik atas sbb nak gi spital. Tu nanti aku cerita.. =)

2 comments:

Rara Nasiha said...

seronoknya. mandi kat mana ni?

Hezesuze said...

uwaaa akak pun xpandai swim hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998