Wednesday, December 8, 2010

Skyline

Bulan november lepas, taktau la dah bape movie aku pergi tengok. Huhuhu!! Kata kaki wayang harus terjah kalau ada filem-filem baru. Tapi ada gak berbulan-bulan tuh tak tengok wayang, tgk mo0d dan tgk sape yg mahu belanja.. kekeke!!

Filem ni pakcik aii yang belanja so tak kisah cerita apa pun janji orang yang belanja. Huhuhu!!

Berkisahkan makhluk asing yang terjah bumi secara tiba-tiba. Menyedut manusia utk apa?? den tak bape nak pasti. Yang aku tau mereka ni sedut kemain banyak manusia ke kapal mereka kut seperti gambar di bawah. Hehehehe!!

Yang pasti anda tak buleh lari daripada makhluk asing tersebut. Dengan hero dan heroin pun kena sedut.. Dahh abeshh!!
Don't look up... ^_^

2 comments:

Hezesuze said...

aduaaii tgok tajuk ingatkan ko dah beli kete skyline ni uols mihahah

rupe2nye movie ek hehe

Rashid said...

ermm suka sedut fresh oren. hehe ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998