Monday, December 27, 2010

Selamat Pengantin Baru Dollah & Isteri

Oh tempoh harini ex class mate jemput kenduri kahwin kat ampang jaya. Jemputan zaman kini adalah lebih mudah, jimat dan pantas iaitu melalui fesbuk yer tawan-tawan. Hehe! Kalau dulu kemain kecik hati lagik tak dapat kad jemputan tapi sekarang semua orang dah boleh terima dah pun kan.

Bagi aku bagus gak.. Jimattt! Takyah nk print kad banyak-banyak pastu akhirnya ke tong sampah juga kad jemputan yang chantek itu.. Keh keh keh!!

So pasni sapa yang takde account fesbuk tuh sila la daftar sekarang ok, senang nanti aku nak menjemput.. Hohohookk!
Ini dia D0llah itu.. Hee hee! Sangat sempoii je majlis dia ok. I like!! Takyah nk grand2 sgt pon utk belah lelaki, belah perempuan takpe.. Heeeeeeeeeeeeee!!

Takde sanding bagai, cuma makan beradap sahajorr.. Masa baru sampai tu dia siap layan tetamu lagi. Muka manyak happy ko d0llah! hiks..
"Tak sangka ko dah kahwin dollah.. rasa nya ko kecikk lagik.." Hahhaha. Selumber je kan. "kuwang hajor la ko.. mane adiah dtg lenggang je koo.." Bukan takmo beli hadiah tapi tak sempat. Hahhahah! So kita kasi angpau saja sudah lah..

Memang dari sekolah dulu aku suke sakat dia nih. Hahhaa. Kira cam baik-baik budak Dollah ni, kita sakat dia sengihh je cam gambo kat atas tuh hehehhe, yg aku plak sangat nakal.. Kacau orang je. =P
Ok untuk Abdullah.. Selamat Pengantin Baru. Moga bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat. Cepat-cepat dapat baby yang comey cam kooo.. Hahhaha! ^_^

Oh lepas ni sapa plak kawan-kawan ai yang nak kawenn yer..?? ^_^

3 comments:

Hezesuze said...

uiks rasenye pengantin salah duduk tu wawa...sepatutnye panten pompuan duk kt tmpat dollah tu huhu

Wawa_Nadwa said...

kak heze :

oh yeke kak.
haha.
mane la org tau.
yg family dorng pon tak perasan kut..
hee!

atty's said...

Selamat pengantin baru utk dolah ..lawa pengantin pompuan tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998