Wednesday, December 15, 2010

Puteri Balqish Dhania Bertudung.. Oh Comey!!

Rasa sekejapan sahaja anak saudara aii ni sudah besar. Tapi aii tetap rasa muda sentiasa. Oh sila lempang untuk menyedarkan aku dari lamunan. Muda la bawu 24 tawun ape.. Hiks!

Alololooo!
Siapakah si kecik comey bertudung ni bersama ku.
Ini la Puteri Balqish Dhania.
Masa baru sampai tu sikitttt pon takmo pandang kamera yer.
Sombong nya kam0ooo...
Mata nya b0lat serupa dengan MakLong Wawa dia tak?? hehhee..
Tgk pipi plak?? Terkeluorrrr koo. Kalah maklong dia neh. Punya la tembam! Rasa nak geget2 je pipi puteri tu tauu.. Cuba senyum sikit sayang. Bape kali maklong nak ajoorr. =)
Ok seee! Dia sudah belajar senyum. Senyum yg sgt sopan. Tergambar keayuan seorang gadis timur tapi sayangnya hang duduk gitu napa puteri oiii.. Hahhaha! Ishh.. ^_^

Masa pakai tudung ni kan, dia takmo buka pun ok. Sangat menjaga tata susila nya tapiii bila dah buka tu abeshhhh. Kenakalan nya terserlah. Pandai kam0o berlakon.. kekekke!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998