Tuesday, December 21, 2010

Let's kar0k yoohh!

Oh! terpaksa update dengan lajunya sebab minggu ni aku sangat sibuk. Sibuk tu sampai muka takleh senyum, tak sempat nak pandang kiri kanan. Bos kac0o pun dengan bos bos kena marah.. kekekekkeke!!

Yela nak gurau tak bertempat dah aar orang sibuk, pastu nak gurau-gurau manja plak. Ish tak k0se la haihh! kang bil-bil semua tak sempat bayo baru tau.. Heeeeeeeee!!

Minggu lepas kan aku ke JB ada kursus jadi malam adalah waktu bersenang lenang yer. Konon nak carik tempat makan, akhirnya tempat makan ke mana terus terjah tempat karok duluu. Ni semua gara-gara mereka yang sudah gian nak menyumbangkan suara. Dah orang nak bawak aii ikut je.. lalallalala!!
Kami berada di danga bay yer kawan-kawan. Si ijam & Hafiz tuh datang sini bukan nak tgk kapal yang cantik itu tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nak tgk orang tengah ehem ehem di tepi pantai ini.. hahahhaha! Ciss.. tak pasal-pasal kami terikut plak.. hiks!
Ni sebelah aku dak dua ekor ni yg bwk kami kat mane taktau lah. Siap pesan. "korang jangan gedik sangat sini byk jantan.." hahhaha.. sangat berbudi bahasa kan.. cehh! =)
Time to kar0k yoooohh! Sebenarnya aku orang pertama yang rasmikan dulu dengan lagu Alyah - tak mungkin kerana sayang.. Mereka ni masuk lambat sgt jadi aku la pilih lagu dulu. Heeeeeeeeee!!
Ijam, suara yg sangat mant0ppp.. Bab tarik tinggii2 tu kooo kasi je kat dia.. Memang lepas lah! Pastu suara hilang, haaa gasakk sape suh jeritt.. hahahha!
Hafizuddin ni pun dalam diam-diam memang pandai menyanyi. Tak sangka aku oh! Suara lemak merdu disukai ramai. Hek hek hek! Aku ni jenis kalau suara sedap aku puji, kalau suara ke laut aku takde ckp pape lah. Haha. Tak kan nak kutuk plak kan.. Kejam!

Lagu yg dia bwk aku rasa best bangat, Fotograf - Ke pintu kasih mu. Aku balik je KL terus donlot lagu ni yer.. Hehehhehe! Lagu lain lupe lah sbb dia yang paling byk nyanyii.. Tak ingat org lain ok, yang tak tahan nyanyi lagu Intifada - rabbani.. Kekkekke!!
Sebenarnya aku adalah sangat malu menyanyi di hadapan orang yer, tapi ngan mereka ni takyah nak malu-malu sebab mereka ni memang taktau malu punya olang. Slumberr je lahh! hahahhaa..

Lagu duet yang aku teringin nyanyi sangat sangat, lagu Eddie hamid & Asyra - Buat insan tersayang. Akhirnya dapat gak nyanyi dengan dak Ijam ni. Nak nyanyi dengan Paklang Lalan dia bukan reti sangat nyanyi lagu jiwang gini... Keh keh keh!!

Pastu bleh plak try nyanyi lagu Uji Rashid & Hail Amir - Menunggu nasi minyak. Hahhaa. Yang mereka ni pon layan je la aku yang nak sangat nyanyi lagu ni.. =P
Tgk tgkkk lagu sape... "kau kunci cintaku.... hanyalahh untuk muuuu.. lalallalala" ramlah ram okeyy. Lagu ni bukan ai yang pilih, Puan Sarah yang konon nya nak nyanyi lagu ni tapi suara langsung tak keluar. Heeeeeeeeeee!! Jadi aii sebagai sahabat yang memahami, aii yang tolong nyanyikan. Tu pon separuh sudahh, oh tak lepaihhh!!
Cik Wawa & Puan Seri Sarah. Heee!
Masa nyanyi tak rasa lapoo ok. Bila dah abes tu perot masing2 mintak makanan. Makan kol 12!! Tgk camne tak gem0k kan.. Bagus! ihihihiihh..

Time makan tu bleh plak Si Ijam & Hafiz cerita pasal hantu. Rasa nak hentak dorang pkai kerusi.. Hahhahhaha! Balik bilik tuh, masuk bilik air tak tutup pintu takut nyer pasal.. hiks!

1 comment:

Hezesuze said...

bila lak kita nak berpadu suara wawa?? ekekekeek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998