Monday, December 20, 2010

Kursus Asas Pengurusan Aset Kerajaan

Minggu lepas kut aku diarahkan menghadiri kursus kat JB. Selalunya aku sendiri yang akan pilih kursus mana yang kita nak, kali ni b0s yang suruh. Tak buleh tolak woo.. Heeeee!!

Memandangkan sekarang tugas aku adalah kewangan jadi pengurusan aset juga adalah berkait rapat dengan kewangan. Dengar je tajuk kursus ni adehhh l0mah tol den nak giii.. Mesti ngantok dan dengan harapan penceramah nanti tidak membosankan.. ihihihih!
Sekarang tengok penceramah itu. Oh sudah agak berumur. Mesti banyak pengalaman yang nak disampaikan.

Sebab apa aku cakap sudah berumur?? Kerana dia tidak memakai gigi palsu ok. Terang terangan kekurangan gigi disitu. heheh! Katanya dia tak pakai gigi palsu sebab takmo jadi hipokrittt. Bleh gitu?? Hahhaha.
Peserta yang hadir plak semua adalah sebaya dengan penceramah jadi mereka sangat serasi. Gelak sesajorrr. Yang muda-muda ni cam erkkk! tercengang tak tau ape yang mereka bincangkan. Hahhahahha!!

Penceramah sangat menghiburkan. Beliau suka ketawa dan aku juga akan ketawa melihat dia ketawa. ohohohohooh!!
Teman dari KL adalah Puan Sarah. Oh kami berdua sahaja perempuan wakil dari KL.. =)Kursus biasanya diadakan waktu bekerja sahaja. Jadi waktu malam kami adalah sangat seronok berjimba di JB. Merata-rata jalan ok sampai sesat kebarat. Malam pertama je sesat carik kedai ayam penyett. Nasib jumpa dan ayam penyet tersebut sangat sedapp.. Berbaloi baloii sesatt!! Hiks hiks!!
Muka yang sangat ceria utk pulang ke KL, nasib hari jumaat jadi sabtu ahad bleh rehat. Kira minggu tu aku takde kat opis langsung ok, kan cuti awal muharam kan..

Oh sudah pasti kerja adalah menimbung bagai bukit. lalallalala~~

Monday bluessssss!! hoiyohh.. ^_^

5 comments:

Hezesuze said...

cantik baju ko wawa ahakss

wanna @anak pak ndak bun said...

eh kak wawa..penceramah tue..penceramah yang sma masa saya kursus induksi..yup dia mmg kelakar..dah saya pon suka tgk dia gelak..hehehehe

Wawa_Nadwa said...

Hezesuze:

yeke..
baju murah je kak.. heheh!

Wawa_Nadwa said...

wanna @anak pak ndak bun :

oh yeke..
mmg kelakoo ok.
gelak je dia nih..

Anonymous said...

boleh bg no phone penceramah tak coz nak wat kursus pengurusan aset. pm to my FB k...search Masliyana Kamas (email : dayanasoffieya@ymail.com)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998