Monday, December 13, 2010

Imej Baru!!!

Ececceceehh!! nak tukooo imej baru konon.. Cehh! Pigi daaaa.. Ni pon sementara ajoo, ik0t mo0d.. Lallallala~~

Ni semua gara-gara adik guwe yang mulakan dulu. Tgk dia pakai kemain comey lagi, teringin gak pkai sebenarnya. Kang orang kata ketinggalan zaman plak kan.. Heeee!!

First time pakai tuh punya la malu. Rasa semua orang d0k pandang kita je, padahal orang sekeliling koo tuh heran pon tidak.. Hahhahaha! Perasan je lebey..
Mula pkai tuh, ishh segan la, malu la. Si adik rasa nak tempang kakak dia laju-laju.. Hiks!

Bila mama abah dah kata, OKEY baru la berani keluar rumah dengan gaya begini. Kalau tak??? sarung je tudung ikin tu, senang... =P
1
2

Oh hari sakit tekak sgt2.. adehh!

5 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Jangan banyak minum Milo... Nanti lagi bertambah sakit... Kan dah pesan... Hehehehe... :)

nadila azhar said...

coMeL...;)

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's Spot :

milo air pebret la pakngah..
=P

Wawa_Nadwa said...

nadila azhar :

maceh!

Hezesuze said...

ishh cantik siut!! nak gak try tapi takot tak cantik lak hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998