Tuesday, December 28, 2010

Harus pakai spec memandu memalam..

Kadang.. Benci oh nak memandu malam-malam neh.
Sakit mata ok!
Silauu..

Lagi-lagi kereta besar-besar ni selalunya lampu mereka tu bapak punya silauu!
Oh lampu tu mesti mahal giler kan sbb itu cahaya tu jadi gitu. Koott!
Mengganggu pemandu lain, lagi-lagi pemandu macam ai nih.
Mula lah membebel sambil memandu.
Sebijik cam macik dah!
Hohohoho!



Jadi bila kuor malam-malam yang memerlukan aku memandu, baru kelam kabutt carik spec. Kadang simpan spec kat mane pon dah lupe sbb jarang pakai. Hek hek keh!


4 comments:

nUR_rOsALiNdA said...

Yes!!
Mata akak pon rabun x sgt.. Tapi silau yg lebih

Azrine said...

sama macam akak dik...buta malam..hahaha

Wawa_Nadwa said...

nUR_rOsALiNdA :

tu wawa pon takde la rabun sgt.
silau yg lebeh!

Wawa_Nadwa said...

Azrine :

hahahhaha!
tau takpe kak..
=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998