Thursday, December 2, 2010

Harry Potter vs Ngangkung

Harry Potter vs Ngangkung
Yang manakah pilihan anda??
.
.
.
.
.
Harry Potter kah??.
.
.
.
.
Ngangkung kah??
.

Oh saya memilih Ngangkung filem pilihan saya kerana saya lebih berminat jenis seram komedi daripada jenis fiksyen khayalan seperti Harry Potter.

Kedua-dua filem ini telah ditonton oleh saya pada hari yang sama dan waktu yang berlainan. Hebat kan! muehehhehe..

Gila ok kuar pagi-pagi beratur panjang di Mid Valley semata-mata mahu nonton dua-dua filem ini. Dan yang pasti filem Ngangkung itu lebih menarik perhatian saya sebenarnya kerana lawak yang ditonj0lkan itu sgt slumber dan kelakooo gile ok.. Hehhehehhe!

Lagi-lagi ada Shaheizy Sam tu. Oh ai like! Tambah plak dengan Angah Raja Lawak yang hidung kembang kempis tu. Adehh! Gila kentang punya kelakoo.. Kekekkeke!

Harry Potter pula bagi saya menarik tuh menarik tapi saya lebih suka filem Harry Potter yang sebelum ini kerana lebih banyak aksi yg lebih hebat. Huhuhu!

Sekian, dari saya kaki wayang. Ch0w bebehh!!

(^_^)


4 comments:

atty's said...

nie yg nak tgk citer ngangkung nie

Hezesuze said...

ibu akak pun ajak tgok citer ngangkung nie...huhu

Wawa_Nadwa said...

atty's:

tgk jgn tak tgk kak..
=P

Wawa_Nadwa said...

Hezesuze :

mesti ibu gelak tak benti nnti.. hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998