Saturday, January 1, 2011

Happy New Year 2011!!!!

Hmmmmmmmm!
Masih berpikir apakah azam baru untuk tahun 2011 ni. Buleh??
hehehhehe!
Azam tahun baru nih..?!
Hmmm hmmm hammm!! (tengah pikiaQ sat)
Mahu menamatkan zaman bujang lah. Ok x??
Banyak sangat Hmmm Hmmm tuh maknanya tidak pasti la tuh.
Hahhahha!

Takde la gurau je.
Tapi kalau betui apa salahnya kan.
ihihiihih!
gataii ko kan.. ish ish ish!

Cuma apa yang pasti sudah tentu mahukan perjalanan 2011 ini akan berjalan lancar dan baik-baik sahaja. Haaaaaaaaaaa!! dan yang paling penting apa yang aku harapkan sangat 2011 ini adalah pengesahan jawatan tetap daripada majikan ku . Oh itu sangat penting kerana melibatkan masa depan tuh.. Aminnnnn!

Doakan sama-sama k..

Eyh! Ada satu lagi mengharapkan gaji tawun ni naek la ckit, ckit pun takpe janji naik. Hehhehe! Dan juga bonus. Bonus yang dijanji-janjikan itu harap dapat tahun ni gak, kalau tak dapat ku gegarkan opis mereka. hahhahah! Bonus daripada siapa?? oh biarlah rahsia.. Hik hik hik!




Happy New Year 2011!!!


3 comments:

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

hepi nuyear..aminn semoga tercapai=)

nadila azhar said...

seLamat tahUn baru kak Wawa..moGe tahun ney akan lebey suCcess..;)

Anonymous said...

bonus dari gelang AC tu ker...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998