Wednesday, December 29, 2010

Dengar lagu Stacy, teringat Cikgu Shida

Aku sekarang ni nyampah tol tauuu.
Dulu aku TERtengok video cikgu shida nih kat fesbuk.
Lagu Stacy - Pakai buang!Sebenarnya tak bape minat sgt, tak minat pun masih tengok gak.
Rasa macam malu nak tengok gaya dia tuh. Hiks!

Tuuuuuuuu baru tgk sekali je tuh.
Sekarang ni dengar lagu Stacy Pakai Buang kat radio je, teringat ingat gaya cikgu shida ni nyanyi. Adehh! Rosakk..

Perghhh!
Penangan Cikgu Shida ni memang hebat lah.
Aku ni pun leh teringat2 kat dia.
hahhahah!


Nasib baik tak tgk video yang lain lain tuh, kalau tak dengar kat radio ashik ingat Cikgu Shida sesajorrr.. Oh Tidakkk!


4 comments:

viruspadu said...

saya tiap kali dgr laju suhaimi mior hassan, boleh pandang2, jangan pegang2 hahaha

siyes terus teringat cikgu shida.

Hezesuze said...

femes skrg kan cikgu shida nie..betul ke dia cikgu?? huhu

zolfiza said...

yes..i pon benci

zolfiza said...

yes..i pon benci

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998