Wednesday, December 29, 2010

Celeb Anniversary Mama & Abah!

Kami hanya meraikan di Pizza Hut sahaja. Selalunya kalau meraikan sesuatu baru la nak makan tempat gini sebab tekak kami sekeluarga ni tekak melayu carik nasik sesajorrr. Biarlah raikan anniversary mama nih makan pizza plak..

Masa mama call kata tak jadi tuh aku dah frust sebab teringin plak makan pizza. Heee! Pujuk punya pujuk akhirnya jadik gak.. =P
"Happy 25th Anniversary Mama & Abah!"
Masa ni abah cuba untuk senyum. Hekhekhek! Bila dia senyum lebar, mata plak terpejam. Kira gambar ni ok lah, ada la senyum sikit-sikit tuh atas permintaan anak dia neh.. =)
Ini anak-anak perempuan mereka. Si Kakak & Si Nyanyah.. hiks!
Adik Bongsu! Nama glamour Zack. Cehh!

Dia rasa dia handsome buat memek muka gitu. Aku perasaan dia akan ikut fesyen terkini abang dia. Amek gambo buat memek muka tu ikut abang dia lah, tapi konon taknak ngaku si abang itu adalah id0l nya. hahahahha! Potongan rambut juga ikut si abang, tu tuuu baju tu pakai baju abang dia senyap senyap. Abang dia tahu tuuu kompemm kena marah. Aiii tak masuk campur.. hiks! Si Abah yang tidak henti mengambil gambar anak-anak. Jadi jangan salahkan kami suka bergambar k.. Hihihiihihh!!

Oh janggut abah sudah mula putih, itu makna nya mahu cucu tuh. Ahak ahak ahakkk!!
Gaya pelik sebelum makan..Sorang gaya ayu, sorang gaya pengganass.. hok!Mama tak k0se nak layan anak-anak dia yang sewel itu. Makan adalah lebih penting! =)
Oh 'chilli juice' yang sangat enak! lallalalla.. Dont try this at home! hErkk herkk berdarah tau aarr.. hahahhaha!
Masa ni tengah makan ciken wing. Gegeh koo taknak pakai tangan, punya la malas bangun nak pi cuci nanti. Practise untuk makan beradap.. He he he!!

Geram je tengok ciken wing tuh tak licin habes, kalau kat rumah tuh dua-dua tangan ko guna sampai tulang-tulang ko gegett geget. Hahhahahha!! Alah.. korang pun cam tak biasa buat plak kan.. Ke aku je?? Choiii!
Spaghetti Meatballs. Meatballs ada dua ketul je. Dua je cukup!! huh.. Selalunya aku akan makan sekeping piza sahaja sebab dah bantai sup. Sup tu je dah buat aku kenyang k. Takyah belanja piza kat aku besar-besar kecik je dah cukup. Hehhe!

Piza pilihan aku adalah Island Supreme sebab takde capsicum dan sewaktu dengan nya disitu. Hehhehe! Pastu takyah order piza ber'chesee' bagai, oh muak yer! Aku tak laluu..
Ok tengok gambar ini dah tau siapa yang bayar kan so takyah la bagitau yerk. Heh!

Kalau perasan mereka di atas berbaju hitam saja kan. Mereka peminat fanatik hitam. Oh takde kaler lain dah ke mereka nih. Try pkai kuning ke hijau ke fink ke kan?? Baru meriah ckit kan.. Hik hik hik hokkk!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998