Friday, November 26, 2010

Saya maj0k!!

Maj0k + Geram + Marah
Semua ada semalam!!!

Yer yer kalau imbas balik entry saya sudah penat memandu ini, pasti mereka tau aku penat sebenarnya. Bukan takmo tolong tapi mereka tak pikiaQ ke yang aku ni penat sgt sgt sgt. Kadang rasa nak nanges nak meraung bila mereka ni tak paham. Ouh!

Bosan sebenarnya hari-hari drive ni. Dah la semalam kemain lapo giler vaviii pastu plus penat, dah tentu temperature ni highhh sesajorrr. hahhaha! Rasa nak geget gegett telinga kaki tangan mereka semua geram punya pasal. heeeeeeeee!!

Abes, dh maj0k semalam siap mogok makan maggi cup je ok.
Alahaii shian gilerrr!

Ajak makan takmo, kata maj0k kan.
(yela dh kenyang mkn maggi cup, tangki ai dh la kecik takleh mkn byk)
Padahal lauk pebret semalam tuh, paru masak sambal kut.
Aduhhh! Maj0k punya pasal tgk je la.
Eg0!!!!


Hahahahahhaha!
Gelak kat diri sendiri.

Hari ini dah ok dah. Takleh maj0k lama-lama rugii.
Sebab??
Bukan ada sape pujuk pon, mencikk. Ciss!
heee!!


aku majuk kejap je, tapi kalau budak-budak zaman sekarang ni dh pandai larik dari rumah. Kalau adik aku ni rasa nak tempeleng tempeleng je mereka ni. Kecik-kecik dah gataii pastu pandai larik ikut jantan. HAih! Geram toii..

saje lepaskan geram kat mereka kat entry ni. dah alang-alang.. hehhh! =P



1 comment:

Hezesuze said...

nape ko tak call akak wawa oii..leh akak pujuk haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998