Monday, November 8, 2010

Pirate’s Revenge

Mereka ini sangat teruja untuk naik Pirate’s Revenge ni yer. Muka masing-masing tak sabo nak naik, dan aku hanya memerhati dari jauh dengan tak sabo nak gelakkan mereka sepuas-puasnya. Heh! =)
Dia punya pusing sampai 360 darjah kooo, kepala kebawah beberapa saat.. eeii seram! hahaha. Aku penah naik kat Genting Highland lebih kurang gini gak, tapi takde la sampai 360 darjah. Tu pun dah nak terkencing-kencing ok, ni kan plak nak naik menatang ni. Owh sumpah takmo!Buleh buleh tunjukkan peace V lagi yer.. pasni takde dah! hehehe. Kalau nak tau yg mana depa, tuu tuu yg inner kaler purple tuh, tuh la adik perempuan aii.. Pastu takde buka-buka mata dah. Dia kata siap jerit.. "MAMA.. ANYAH NAK BALIK.. UWAAA.. CEPAT LA BENTI.. XMO NAEK DAH" Hahhahhaa. padan muke engkooo.. Nak naik sgt kan, haa rasakan..

Yang aku kat bawah ni dah gelak gile-gile dah tgk muka masing-masing. Hehehe!! Si Afin "akak ni org tgk ashik gelak je.. "=P
Dh turun masih buleh tersenyum kam0o semua yerrrrrr..
Tak sampai berapa saat. Nangessss.. Hahahhaha!!

"Kooo tau tak kak.. aku rasa jantung aku dh tertanggal dah.." hehhee.. Takpe sekurang-kurangnya ko dah rasa kan.. hiks!Dan aku hanya main cawan pusing-pusing je. Meh gelak sopan ramai-ramai. Hihihiihihih!! Ni je yang tak takuttt ok. Main la jugak dari tak main pape.. Nak main yang lain-lain kena beratur kemain panjang lagi, huh tak kose la aiiii.. =)

Peace V yooo!!

Tahniah! adik-adik ku anda semua sgt berani.. hiks!

1 comment:

Hezesuze said...

adeehh dulu kira berani arr nk naik....skrg takott woooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998