Wednesday, November 10, 2010

Meatballs + Cermin Sakti = I K E A

Tujuan utama gi Ikea adalah nak beli cermin. Kedua?? Sudah tentu nak rasa meatball yg selalu blogger sebut-sebut dalam blog dorang. Sampai aku ni terliuq bila baca entry korang tuh tauuuu..

Lama pendam, akhirnya masa yg aku MC saket gigi tuh. Gegehhh ok terjah Ikea. Sampai abah perli "Aiihh.. MC MC pun buleh jalan lagik..."

"Äloh abah.. yg saket gusi tapi kaki tak sakett.. hehehhehe!!"
Tgk tgk dulu gambo meatball ni. Aku makan 5 ketuii pon dah kenyang sgt sgt. Taktau camne korang amek sepinggan besaQ tuh.. hehehhe!

Yes! Sedap sgt.. nyum nyum nyum!!
Ok terus terang aku katakan, yang ni kali pertama aku jejak Ikea ok. Tak tipu! Pastu pergi sendiri plak tuh, sesat kebarat ko jgn ckp la. hahhahah!!

Disebabkan meatball punya pasal tak putus asa utk terus mencari. Dan akhirnya berkat usaha gegeh, jumpa gak. Punya seronok tuh t0ksah ckp la. Rasa nak lompat tinggi-tinggi. =P
Kenapa amek byk gambo dekat cermin?? Sbb tujuan utama kan nak beli cermin. Hee!! Nak letak kat rumah, maklum la rumah kan kecik. Tampek la cermin banyak-banyak kasi besoo sikit, nampak la luas kan kan kan..Bila jalan kat dalam tuh, rasa macam dah tak sabar nak beli perabot untuk rumah sendiri. Oh! mula la berangan nak yang itu, nak yang ini.. Takpe takpe survey dulu. Hihihih!!
Dah selesai semua terus balik. Huh nasib balik jalan elok je terus ke ampang, takde sesat-sesat. Kalau balik pon sesat gak taktau nak nak cakap apa.. Hiks!

Beli dengan byk nya cermin kecik-kecik tuh nak tampal dalam bilik. Nakk gak bilik aii nampak besar kan. Tapi bila dah tampal, kadang tu terkejut tgk muka sendiri. Hahhaha. Lupa la bilik sendiri dah ade cermin. Kelakoo btol! >_<

Bagus kan sesat ni sekurang-kurangnya kita dah tau jalan.. =)

17 comments:

Cik Wanie said...

ari tue g IKEA x sempat nak mkn meatball,
stresssss,
huk huk huk huk

Liquid said...

incek liquid pon, suke sama meatballs tu..! ehehehehe

cik EPAL said...

tak penah g mkan meatball tu. tapi teringin gak nak makan. ramai sangat blogger cerita pasal meatball tu

atty's said...

kty ade le 2-3 kali g ikea..tp lom penah terai lagi meatball nie ..

ChiLaBaey's Spot said...

Allaaaa.... Tak ajak pun pi sekali... Kalau tak dah tunggu kat pintu masuk... :(

Wawa_Nadwa said...

Cik Wanie :

huii rugi kak tak dpt mkn. hehe
takpe takpe lenkali gi try ekk.
=P

Wawa_Nadwa said...

Liquid :

0wh sapa2 je mesti shuke punya.
=)

Wawa_Nadwa said...

cik EPAL :

baek cik EPAL gi cuba. kang kempunan plak kang.. ehhee~!

Wawa_Nadwa said...

atty's :

bukan kena jalan jauh pon kakk. dlm tuh gak. pi cuba tauu..
hehhe!

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's Spot :

bukan takmo ajak.
lgpon weekday dah tentu pakngah keje kan.. heheh!

cikbunga said...

cute picture number 5 tu..hehe

Anonymous said...

wawa...meatball tu jual kt belah mne...kt tmpat jual karipap u ke oo kt food court die...sory la i x pnh g ikea nun...ahakz...

mEiZ SHA said...

hehehe
da dekat da tu sama kite..:)
pasni datang ikea calling2..;)

feveret tu swedish meatballs..:)

Wawa_Nadwa said...

cikbunga :

0h yekah!
maceh..
nk mkn ape sy belanje.
hehehhehe!

Wawa_Nadwa said...

Anonymous :

owhh! jual kt fo0d court yang.. hehehe!

Wawa_Nadwa said...

mEiZ SHA :

oh dekat ye.
nnti klu rasa nk sesat lg ai dtg sana yer. hehehhe!

pastu kite lepaksss ok..
=)

adenium said...

lama nya dah tak makan meatballs ikea nih... nyumm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998