Tuesday, November 30, 2010

Lubang kemain banyakk..

Kereta ni baru ai pkai setahun lebih, buleh plak mengelembong cam benjol kt tepi tayar tuh. Adehh! tu pon baru perasan sebab nak gi isi angin, kalau tak isi tu lagi besar bisul disituu.. Cuak gak beb, terk0jut beruk den ni haaa tgk tayar gitu. hahaha!

Bukan ape takut meletup je, gegehhh la gi kedai tayar tanye tokey tuh bleh guna lagi ke tak, yela sbb masa tuh nak gi KLCC. Haihh! Macam-macam oh! Time duit cukup-cukup makan la koo buat hal..
Tanya buleh guna lagi tak "U bleh guna tapi tak bley drive laju maaa.. Nanti meletup u susah mau control" Suspen je bunyik tuh. Nampak sgt suh tukar gak la tuh.. Pening macikk neh!!"tokey! napa tayar ni jadi camni hah.. kete tak sampai 1 tahun lg??"

"u ada langgar lubang ke??"

"Hurmmm.. byk kali langgar... tak nampak" hahhahaa..

Aku ngadu kat abah lagi la hampeh tau.. "Abah tayar akk mengelembong la bah, bengkakk.. bla bla bla.."

Abah jwb dgn sluber lagi tidak bersalah "Sapu la minyak angin nanti hilang la tuh.."

Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... sib baik bapak sendiri ckp, kalau org lain mau aku lepukk laju2.. Orang kemain risau dia main-main plak.. heeeeeeeeeee!!
Ni kata je dok KL ok, tapi lubang tu kemain banyak lagikk. Macam mane la aku ni tak langgar, harini jalan ok chantekkk je, besok dah ada lubang besarr punyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

Sekali langgar tuh, adoiiiii nak meraung je rasaaaa.. Bungukssss tol la!!!!

Byk sgt pembangunan kat KL ni, jalan akan menjadi sgt teruk. Yerrrrrr sgt terukk yerrrrrr!! Lubang sana, lubang sini, korek sana, korekkk sini.. Bile nak ok pun taktau lah. Pehlishhh la kepada pihak yang berkenaan sila la turap jalan kat KL ni, sgt mendukacitakan!! hiks..
Tu nasib tukar satu tayar je. Tuh pun dah menggigil tangan nak bayar walaupon hanya RM165. Huiiiiiiiiiiii byk tuhhh, nak tunggu sampai gaji bulan depan.. Uwaaa lamanyaaa!! hahahaha..

Pstt pstttt tapi dgr2 bonus dpt esokk.. kalau dapat lega la ckitt!! buleh bernafas semula, kalau tak ni sangkut-sangkut.. >_<

8 comments:

Eazy Izzuddin said...

tukar rim terus baru sedap...
hehe

HeLena said...

yealah wawa...sy dok kt shah alam nie pun same..jln berlubang2..arini elok jea..tup2 esok tgk dah ade lubang..langgar ajelah xsempat elak..
alahai tayar kreta ku,jgn lah membengkak juga..saya tak ada 'minyak angin' huhuhu

Nem0 o0h Nem0 said...

mahal gak ye 165rm.ishh kopak kalo empat2 tayar yg rosak..

jln kt kl/slgr ni mmg teruk..geram sehh..

Wawa_Nadwa said...

Eazy Izzuddin :

ha yg tuh tunggu la dpt wang terpijak.. hahaha!

Wawa_Nadwa said...

HeLena :

mmg tak sempat la nak elak pon.. yela smlm takde, harini dh ada plak. hahaha. Tension glerr!

Wawa_Nadwa said...

Nem0 o0h Nem0 :

kalau empat2 rosak tuh mahu korek tabung ayam.. hehehehhe!

mane2 jalan pon teruk skrng nih. huh!

::m!SS edURA hanUM:: said...

lawak lah joke abah awak
anyway cam kita nie rm165 mmg banyak.blh beli mcm2.
tapi fikirkan keselamatan diri pejam mata jek

Hezesuze said...

alaa now kan musim panas & sejuk tak menentu...tu pun salah satu punca tayar menggelembung uols hehe

kalo tak mo mengelembung guna ler tayar lori hhahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998