Tuesday, November 23, 2010

Gambar mereka di Hari Raya Haji

Baru nk tempek gambar raya haji haritu yer. Hahah! Kemain lama lagi ok, yela entry lain dah langkah bendul nk buwek camno. Hihihi!!

Apa-apa pun kita mulakan gambar dengan abah. Yang anak bersungguh posing ok, si abah plak tegak sahaja berdiri, nak senyum jgn harap lah. Hahahha! Senyum abah senyummm.. =)
Yang abah ni plak ikut je ape kiteorang suruh. Hehhehe. Soh duduk, dia duduk. Ikut je kehendak anak-anak yg minat bergambo ini.. hihihi!!
Baru perasan yg gambo aku td pintu bilik dua-dua tak tutup. hehhehehe! Tu yg snap kali kedua, pintu dah tertutup baek punya. Kalau tak nampak la bilik yg bersepah itu...
Kenapa gambo kami sahaja??? Sbb si adik kecik tgk lembu kena sembelih kat bawah, adik bujang aku plak kerja dan mama?? Mana mama???
Tuu tuu nampak dicelah celah pintu itu, mama sedang bersiap. Hahhaa. Kemain lama lagi mama bersiap jadik kiteorang bergambo dulu. Bila mama siap je, terus bergegas nk gi rumah mak. Takde la gambo mama. hahhahah! Shian mama.. =)
Nampak tak yg kat belakang tengah sibuk sembelih lembu. Oh sgt ganas lembu lembu tersebut.. hiks!
Adik yang semakin kurus. Maklum la dah bujang ni, malu katanya badan besoo. Siap diet lagik. Hahhaha.
ok yang lain tgk je la yer.. entry malas sebenarnya ni. hehehe!
Cik Yati & babyy.. =)Mak Uda yg tidak berbaju raya. Simple oh!
Alice & Mak Yang.. =)
Pakcik ku yg overrr.. haha!
Mama & Mak Yang!
Bersama baby Ammar yang pemalu. Baru je sampai semua pi terjah dia camne la budak ni tak malu kan. nasib dengan aku dia nakk.. Oh sayangg dia.. muahk!
Kembar kembar ku. Macik pakcik kata budak2 nih macam aku masa kecik, so bila dah besar ni dh tau la muka dorang camne. hahahhaha!

Lagi lagi si kakak dayani berbaju maroon tuh, senyum dah nk ikut dah.. heeee!!

ok abesss! takde ape-ape menarik pun hari raya haji. Gi rumah nenek, makan-makan dan balik. Biasa-biasa je kan.. Tahun ni tak dapat rasa daging korban ok, dah tahun ke bape tak rasa.. Kalau buat sup sedap tuh.. hihiihih!

3 comments:

asilah afandi said...

selamat hari raya aidiladha yee. wawa comel sgttt.

Hezesuze said...

pstt xkan xde gambo ngan lan kot mihahahaha

Nazliah said...

salam sis.. u ngn sorang adik u 2 kembar ke??? same giler mke kott...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998