Thursday, November 4, 2010

Face Painting

Gi Sunway Lagoon hari tuh ade plak conteng-conteng muka secara percuma. Ko taknak?? Ishh.. Kalau percuma buat je la sbb tak penah buat. Teringin gak sebenarnya nak conteng muka neh.. hihiihih!!
Buleh pilih mana-mana design yang kami mahukan. Beria la aku pilih design yg comey-comey tapi bukan sama pun.. =)Memilih warna purple sbb nak sama dengan baju.. =)Yey! Dah siap. walaupon tgk cermin design tak sama tapi tetap teruja.. =)Gaya apa ini aku taktau.. heheh!Tak sampai berapa minit je pastu pakai tudung bukan nampak pun corak nya. Mesti org yg buat tuh bengang je tgk. Penat-penat buat kejap je org rosakkan. Heeeeeeeeeeeeeee!!Fifi punya chantekk kan..Gaya apa ini taktau lah.. heheh!

Selamat bercuti semuaaa!!

1 comment:

Hezesuze said...

nk kasi nmapk conteng kt idung uols haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998