Monday, November 1, 2010

Bape tahun sekali anda gi check gigi??

Haa ni nk tanya nih??
Kali terakhir korang gi check gigi bile??
huhuhuhu!!

Aii kan uollsss selagi gigi ni tak saket selagi itu lah aii tak terjah klinik gigi ok. Oh ni baru balik dari klinik gigi kat Dato' Keramat sbb gusi bengkak. Kali terakhir gi klinik gigi rasanya tahun 2006 kot. Hahhahaha! Ter0k kan.. =P

Tadi Dr kata "Gigi bongsu awk dah tumbuh, sekarang gusi awk tu bengkak disebabkan gigi tuh. Nak tak nak memang kena buang gigi bongsu tuh.. Kena bedah gusi tuh utk buang gigi bongsu tu. Dorang akan belah awk nya gusi dah potong ckit awk punya gigi, dan baru buang semua gigi tuh"

"haaa bedah.. ish Dr ni seram je sy dengar.. Hahha"

"Nak buat bukan kt sini ye. Kena gi kat HKL kat pakar mulut.. Kalau nk cepat sy buleh buat surat.. kalau tak buang sakit tu on n off je lah"

"Erk!! Hmmmmmm nanti la Dr sy pikirkan dulu.. heh!"

"Ok dh bersedia datang sini balik, sy buat surat"

"Ok!!"

Aiyooo dengar kena bedah terus macam pikir patplohpat kali yer. Walaupon di bius aii tetap takut.. Hahhaha! Aduii gigi ni time ni la engkoo nak tumbuh.. hiks!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998