Monday, November 22, 2010

Bangi Kopitiam

Oh dah lama ok tak buat entry pasal jalan-jalan carik makan. Kalau dulu tiap-tiap hari jumaat pergi makan kat luar dan ada sahaja entry makan. Tapi sejak pindah office baru, dah jarang makan luar yer. Bagus juga disitu jimat dan makan pun dikurangkan.. hihihi!!Kali ini kami cuba tempat yang baru, Bangi Kopitiam. Selalu nampak tapi tak penah singgah pon sbb tak rasa nak singgah. Kali ni macam dah takde tempat makan jadi cuba saja la di sini.

Nama saja Bangi Kopitiam yer tawan-tawan tapi bukan dekat Bangi. Tak kose la dari tempat kerja kat KL semata-mata nak gi makan kat Bangi kan.. Oh tidak mungkin. Bangi Kopitiam ni dah bwk cawangan, yang aku nampak satu dekat ampang dan yang aku makan ni adalah kat Setiawangsa. =)
Teman makan utk kali ini adalah Kak Yanti. Sudah lama yer kami berdua ni tak keluar dating bersama. Hehehhe!! Keluar je tak sama, tapi balik kerja hari-hari sama.. =)
Oh aku sgt suka suasana tempat makan gini, damai nya dan tak sesak dengan orang ramai. Jadi nak makan pon mesti s0nang hati kan kan kan..
Walaupon bukan seorang blogger tapi tetap mahu amek gambo. Ok nampak tak bukan blogger je sibuk amek gambo makanan yerrr.. hahahha! Mungkin saja nak buat kenangan kott.. =P
Root Beer Floats & Strawberry Floats.. Tapi yg root beer floats tu mane buleh lawan a & w punya kan kan kan.. tu aii punya!
Memilih nasi ayam utk makan tengahari utk hari itu. Masa sampai je nasik ayam ni dah macam "aik! cam pelikk je.." ok ok takpe jangan tengok pada luaran, mari kita rasa dulu..

Komen plak.. Tak dapp!! Hehhehehe.. Ayam dia cam pelik ckit dan nasik plak ok laa..Kak Yanti punya plak, ape nama eyh tak tau la teman. Katanya nasik agak kurengg dan ayam tu je yg s0dap.. =)Senyum je la walaupon makanan tak bape nak masuk tekak.. Lain kali kita cuba resipi lain plak erk, mane tau yg tu sedap.. Saja nak sedap kan hati sebenarnya. hiks!

Sekarang ni dah shuke gile makan ayam penyett.. Oh masuk dalam list makanan pebret yerr.. hihihi!!

1 comment:

saudah said...

nasi goreng chicken chop kalau tak salah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998